کیس خاص XIGMATEK با نام Zest معرفی شد
1 min read

کیس خاص XIGMATEK با نام Zest معرفی شد

شرکت زیگماتک به تازگی کیسی زیبا و جذاب را برای کاربرانی معرفی کرده است که به ظاهر کیس خود اهمیت فراوانی می دهند. کیس XIGMATEK Zest را با نسل جدید فناوری Rambo RGB معرفی کرده است. این محصول پذیرای مادربردهای ATX, M-ATX و Mini ITX بوده و برای کاربردهای مخصوص بازی طراحی شده است. کیس Zest می تواند از خنک کننده های بادی CPU با ارتفاع حداکثر 18 سانتی متر، و کارت گرافیک هایی به طول حداکثر 43 سانتی متر پشتیبانی کند.

همچنین منابع تغذیه ای به طول 22 سانتی متر نیز درون آن جای خواهند گرفت. نخستین چیزی که در جلوی این کیس خود نمایی می کند، 2 عدد فن 20 سانتی متری است که با دیودهای LED RGB، تقریبا تمامی فضای جلو را اشغال کرده اند. این کیس می تواند از 4 فن 20 سانتی متری، 10 فن 12 سانتی متری و یا 6 فن 14 سانتی متری در بخش های گوناگون خود پشتیبانی کند.

در بخش امکان پشتیبانی از خنک کننده های مایع، Zest می تواند رادیاتورهای 240 تا 360 میلی متری را در جلو، رادیاتورهای 140 میلی متری را در پشت و 240 تا 360 میلی متری را در بالا خود نصب نماید. این محصول امکان نصب عمودی کارت گرافیک را فراهم کرده و در بخش ذخیره سازی نیز می توانید چندین ذخیره ساز 2.5 و 3.5 را به صورت ترکیبی استفاده نمایید. کیس XIGMATEK Zest فاقد جایگاه Cage به منظور نصب HDD در مکان های سنتی است.در نهایت می توان به فیلترهای ضد گرد و غبار در بالا و جلوی آن اشاره کرد.