قیمت گوشی هوشمند تاشدنی Galaxy Flex سامسونگ لو رفت
1 min read

قیمت گوشی هوشمند تاشدنی Galaxy Flex سامسونگ لو رفت

سامسونگ در سه ماهه ابتدایی سال 2019 اولین گوشی تاشدنی خود را با نمایشگر Infinity Flex رونمایی خواهد کرد و طرفداران این برند، بی صبرانه منتظر رونمایی این دستگاه هستند. دستگاهی منحصر به فرد که در حالت باز شده یا حالت تبلت، 7.3 اینچ اندازه دارد اما بعد از جمع شدن سایز آن تقریبا به نصف این مقدار کاهش پیدا میکند. سامسونگ امید زیادی به موفقیت این محصول خود دارد ضمن اینکه موفقیت این دستگاه، سامسونگ موبایل را از یک بحران نجات خواهد داد. در حالی که هنوز غول کره ای اسمی برای این گوشی رسما اعلام نکرده، در گزارشات از این گوشی با نام Galaxy Flex یا Galaxy F یاد میشود. در واقع تنها چیزی که در مورد این محصول اطمینان داریم، همان خاصیت نوآورانه تاشدن نمایشگر آن است. همچنین در مورد مشخصات فنی این دستگاه نیز اطلاعات چندانی در دسترس نیست.

اما یک افشا کننده ناشناس که مدعی شده از کارمندان کمپانی سامسونگ است اطلاعاتی در مورد برچسب قیمتی Galaxy Flex منتشر کرده که بر این اساس، گوشی تاشدنی سامسونگ قیمتی بین 1500 تا 200 پوند دارد. در صورت تبدیل این رقم به دلار، قیمت Galaxy Flex چیزی بین 1925 تا 2570 دلار میشود که قیمتی فوق العاده بالا و فضایی است. با این حال انتظار میرود قیمت این گوشی در بازار امریکا، 1500 تا 2000 دلار باشد که رقمی منطقی و قابل قبول تر است. نکته جالب توجه این است که تمام اوپراتورهای بزرگ امریکایی اعلام کرده اند که از Galaxy Flex پشتیبانی خواهند کرد که البته با توجه به تولید نسبتا محدود این گوشی، اتفاق عجیبی نیست.

سامسونگ پیش تر اعلام کرده است که یک میلیون دستگاه از گوشی تاشدنی خود را در ابتدا عرضه خواهد کرد. بدون در نظر گرفتن قیمت احتمالی فاش شده، میتوان مطمئن بود که گوشی تاشدنی سامسونگ گران قیمت ترین گوشی تاریخ این کمپانی کره ای خواهد بود و دست کم از نظر قیمتی، یک سطح بالاتر از تمام پرچمداران حال حاضر بازار قرار خواهد گرفت. تولید محدود و قیمت بالا باعث میشود تاثیر این دستگاه در عملکرد مالی سامسونگ موبایل چندان چشمگیر نباشد اما پایه آینده گوشی های تاشدنی کمپانی از طریق این دستگاه گذاشته خواهد شد و در صورت موفقیت، مطمئنا سامسونگ مدل های بیشتری را در این دسته بندی معرفی و روانه بازار خواهد کرد. بر خلاف هر سال، مورد انتظارترین گوشی سال آینده سامسونگ قطعا Galaxy Flex است که برای معرفی رسمی و آشنایی بیشتر با آن، بسیار مشتاق هستیم.