معرفی سایت برای تست آنلاین مهارت برنامه نویسی
1 min read

معرفی سایت برای تست آنلاین مهارت برنامه نویسی

در این مطلب قصد داریم تا سایتی را به شما عزیزان معرفی که در این سایت می توانید مهارت برنامه نویسی خود را از طریق تست آنلاین بسنجید و شرکت های برنامه نویسی می توانند از طریق سایت test4geeks با توجه به مهارت های برنامه نویسی افراد، از آن ها برای پروژه های مختلف برنامه نویسی استفاده کنند.

برای برنامه نویس ها و شرکت های برنامه نویسی و کارفرما، سرویسی ارائه شده که می تواند میزان مهارت هر برنامه نویس را بسنجد. این سرویس آنلاین در واقع به گونه ای است که شما می توانید به عنوان برنامه نویس وارد آن شوید و ثبت نام نمایید. در نهایت می توانید زبان برنامه نویسی مورد نظرتان را انتخاب کنید و در تست ها شرکت کنید تا میزان مهارت شما در زبان برنامه نویسی مورد نظر مشخص شود. در نهایت شما پس از پایان آزمون، امتیازی خواهید گرفت و این امتیاز در پروفایل شما ثبت خواهد شد. شما می توانید در زبان های برنامه نویسی مختلفی آزمون دهید.

از سوی دیگر کارفرما می تواند برای پیدا کردن فرد ماهر به این سایت مراجعه نماید و هر فردی با هر مهارت برنامه نویسی را شناسایی کند. در نتیجه بهترین افراد به کار گرفته خواهند شد. لازم به ذکر است که این تست ها و آزمون ها در طول هفت سال توسط یک تیم برنامه نویسی ماهر طراحی شده است و با طرح 80 تا 100 سوال میزان مهارت شما مشخص خواهد شد.

نکته ی جالب دیگر است که کارفرما می تواند برای استخدام افراد آزمون هایی را برایشان از طریق این سایت ارسال کند و میزان مهارت برنامه نویسی افراد را شناسایی نماید. اگر نتایج آزمون ضعیف باشد قطعا کارفرما شما را انتخاب نخواهد کرد و اگر امتیاز خوبی در این آزمون دریافت کنید می توانید به عنوان یک توسعه دهنده مشغول به کار شوید. ایده ی این سایت بسیار جذاب است و کارایی و عملکرد خوبی را در اختیار برنامه نویسان و شرکت های برنامه نویسی قرار خواهد داد.