همکاری وان‌پلاس و مک‌لارن و تولید نسخه ویژه‌ای از OnePlus 6T
1 min read

همکاری وان‌پلاس و مک‌لارن و تولید نسخه ویژه‌ای از OnePlus 6T

همکاری سازندگان گوشی‌های هوشمند با کمپانی‌های خودروسازی برای تولید محدود از یک گوشی خاص، در حال تبدیل شدن به ترند در دنیای تکنولوژی است. پس از همکاری هواوی با پورشه برای تولید گوشی‌های پورشه دیزاین، این بار نوبت به وان‌پلاس بود که پروژه مرموز خود با مک‌لارن را آغاز کند.

نه مک‌لارن و نه وان‌پلاس در خصوص جزئیات همکاری خود صحبتی نکرده‌اند، اما وان‌پلاس گفته است که در اولین قدم دو برند در نتیجه این همکاری در تاریخ 11 دسامبر 2018 (بیستم آذرماه) در رویدادی تحت عنوان 'Salute to Speed' در McLaren Technology Centre در انگلستان رونمایی خواهد شد. انتخاب شعاری که به سرعت اشاره دارد و از طرف دیگر لینک تیزر رویداد این معرفی که در وب‌سایت وان‌پلاس "mclaren-6t" در انتهای آن نوشته شده، همگی احتمال این موضوع را قوی‌تر می‌کند که قرار است یک نسخه محدود از OnePlus 6T با همکاری مک‌لارن تولید شود.

همانطور که پیش‌تر عنوان شد وان‌پلاس اولین کمپانی نبود و قرار هم نیست آخرین شرکتی باشد که با سازندگان خودروهای لوکس همکاری می‌کند. بلک‌بری و هواوی همکاری‌های مشابهی با پورشه داشتند و اوپو هم با لامبورگینی در تولید گوشی مشارکت کرده بود. اکثر این گوشی‌ها دارای نسخه‌های محدود، اما با ویژگی‌های بیشتر هستند و عموماً جدای از مشخصات به صورت پیش‌فرض تم‌ها و استایلی مشابه با مارک خودرو در گوشی نصب شده است. البته علاوه‌براین آرم شرکت خودروسازی نیز در قسمتی از گوشی حک می‎شود. به نظر می‌رسد که همکاری وان‌پلاس و مک‌لارن از نوع بلند مدت باشد و نسخه‌های محدود حاصل از این همکاری تنها متعلق به OnePlus 6T نخواهد بود.