انتشار تصاویر رسمی کانسپت آئودی e-tron GT Concept
1 min read

انتشار تصاویر رسمی کانسپت آئودی e-tron GT Concept

شرکت آئودی همانطور که وعده داد در جریان نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس از کانسپت الکتریکی e-tron GT Concept رونمایی کرد. خودرویی که باید آن را محصول برجسته شرکت آلمانی بدانیم.

پیشتر این کمپانی از اولین شاسی بلند تمام الکتریکی e-tron رونمایی کرده بود و حال نوبت به کانسپت کوپه اسپرت رسیده است. e-tron GT Concept در حقیقت مدل اسپرت خودروهای الکتریکی آینده آئودی محسوب می شود که با ساختاری اسپرت بک یا همان کوپه معرفی شده است.

آنچه در این مدل نظر همگان را جلب می کند، بدنه استتار شده است. آئودی نمای کاملی از این خودرو را به نمایش نگذاشت بلکه یک طرح اولیه کانسپت استتار شده را به نمایش عموم درآورد.

در ظاهر e-tron GT Concept یک مدل دونفره به نظر می رسد اما در حقیقت خودرویی 5 نفره است. شاید برخی ها آن را با تسلا مدل اس به قیاس بپردازند اما در حقیقت e-tron GT Concept یک کوپه 5 نفره است و نمی تواند رقیبی برای مدل اس تسلا به شمار رود.

به نظر رسیده این کانسپت را مهندسان بخش طراحی RS توسعه دادند زیرا شباهت بسیاری به ملد های آر اس آئودی دارد. این بدان معناست که باید انتظار عملکرد قابل توجهی داشته باشیم. آئودی اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه ها نگذاشته و تنها تصاویری منتشر کرده که مدل را با طرحی استتار شده به نمایش می گذارد.

باتوجه به گزارش ها، نسخه تولیدی آن در 0تا100 سریعی خواهد داشت و با هر بار شارژ مسافتی 400 کیلومتری را سپری می کند. آئودی در نظر داشته طی نمایشگاه لس آنجلس اطلاعات کاملی را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

تصاویر منتشر شده شباهت بسیاری به A7 Sportback دارند و گویی آئودی از مدل های آر اس الگوبرداری کرده است. نسخه تولیدی e-tron GT آئودی سال 2020 معرفی و عرضه می شود.