نسخه مک‌لارن ادیشن OnePlus 6T با 10 گیگابایت رم رونمایی شد
1 min read

نسخه مک‌لارن ادیشن OnePlus 6T با 10 گیگابایت رم رونمایی شد

شرکت خودروسازی مک‌لارن با تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند؛ وان‌پلاس همکاری خود را آغاز کرده‌اند و به عنوان بخشی از این همکاری امروز از نسخه جدیدی از پرچمدار این شرکت با نام OnePlus 6T McLaren Edition رونمایی شد.

مک‌لارن ادیشن وان‌پلاس 6T بیشتر از یک نسخه لوکس از گوشی OnePlus 6T به حساب می‌آید. چرا که علاوه‌بر ظاهر، سخت‌افزار این گوشی هم دستخوش تغییراتی شده است. نسخه جدید دارای 10 گیگابایت حافظه رم است که با فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی همراه شده است. البته در گوشی جدید سیستم شارژ جدید دیگری با نام Warp charger با توان 30 واتی نیز جایگزین قابلیت دش شارژ پیشین شده است.

ظاهر گوشی OnePlus 6T McLaren Edition شبیه به آن چیزی است که پیش‌تر در لامبورگینی ادیشن اوپو فایند اکس (Oppo Find X Lamborghini Edition) دیده بودیم. پنل پشتی گوشی 6T جدید مشکی براق و دارای یک الگوی فیبر کربنی است که در زیر نور مستقیم قابل مشاهده می‌باشد. لبه‌های کناری و پایین گوشی امضای مک‌لارن را با رنگ نارنجی خاص خود دارد که در زاویه‌هایی خاص می‌درخشد. لوگوی مک‌لارن هم که در قاب پشتی گوشی طراحی شده در نورهایی را به رنگ مختلف نمایش می‌دهد.

قابلیت Warp Charge هم به اندازه خود گوشی جذاب به نظر می‌رسد، هر چند که باید مورد آزمایش قرار گیرد. شارژ 30 وات است و از طریق یک کابل نارنجی رنگ گوشی را شارژ می‌کند. وان‌پلاس وعده داده است که 50 درصد از ظرفیت باتری در مدت 20 دقیقه شارژ خواهد شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا شارژ جدید این گوشی می‌تواند وان‌پلاس 6T معمولی را هم شارژ کند یا خیر. اما مابقی مشخصات جدید کاملاً مشابه نسخه غیرلوکسش است. صفحه نمایش 6.41 اینچی اپتیک آمولد با رزولوشن 1080×2340 پیکسل، دوربین 16 مگاپیکسلی با F1.7 و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با F2.0، چیپ‌ست اسنپدراگون 845 و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر از نقاط مشترک این دو به حساب می‌آیند.

OnePlus 6T McLaren Edition قرار است که از تاریخ 13 دسامبر (22 آذر) غرب اروپا و شمال آمریکا با قیمت 649 پوند (699 دلار) به فروش برسد. فروشگاه این دستگاه بعد از آن در هند، چین و کشورهای اسکاندیناوی دیرتر آغاز خواهد شد.