تخفیف 150 دلاری لپتاپ HP Omen
1 min read

تخفیف 150 دلاری لپتاپ HP Omen

شرکت اچ پی یکی از تولیدکنندگان مطرح لپتاپ شناخته می شود و باید آن را برند قابل توجهی در بحث تولیدکننده دانست. این کمپانی هر سال نسل جدیدی از لپتاپ خود را معرفی و عرضه می کند.

این کمپانی همانند دیگر برندها دارای برند گیمینگی به نام Omen است. به تازگی شرکت موردبحث تخفیف 150 دلاری روی مدل Omen 15t انجام داده تا مشتریان تمایل به خرید بیشتری پیدا کنند.

از مشخصات کلیدی اچ پی Omen 15t باید به تراشه گرافیکی GeForce® GTX 1050Ti با حافظه 4 گیگابایتی ، پردازنده نسل هشتمی Core™ i7 اینتل و برخی دیگر اشاره کرد. Omen 15 در حال حاضر با قیمت 1049 دلاری و کاهش 150 دلاری به فروش می‌رسد.

البته در دیگر مشخصه ها باید به لیست زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش 15.6 اینچی 1080 پیکسلی IPS با نرخ تجدید 144 هرتزی
  • هارد درایو 1 ترابایتی
  • حافظه رم 8 گیگابایتی
  • پردازنده Core i7 8750H اینتل
  • گرافیک GeForce GTX 1070 انویدیا

در بخش پورت باید به جک هدفون، HDMI، Mini DisplayPort، اترنت، سه پورت USB-A، پورت USB-C ، تاندربولت 3، کارت اس دی و چندی دیگ اشاره کرد.

اچ پی پیشتر این نوت بوک گیمینگ را با قیمت 1299 دلار به فروش می رساند و حال با تخفیف 150 دلاری به مشتریان خود اجازه داده تا بتوانند با قیمت بسیار مناسبی لپتاپ را تهیه کنند.

برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت HP مراجعه کنید. شرکت موردبحث در تلاش است تا با کاهش قیمت برخی مدل های خاص همچون Omen 15t در تلاش است تا میزان فروش لپتاپ خود بیافزاید. محصولی که در نوع خود بی نظیر است و تجربه فوق العاده رقم خواهد زد. این لپتاپ ارزان قیمت نیست اما مشخصاتی برای آن در نظر گرفته که می توان این مدل را یک نقطه عطف دانست و تجربه خوبی رقم می زند.