قیمتگذاری RTX 2060 و بنچمارک های گیمینگ منتشر شدند!
1 min read

قیمتگذاری RTX 2060 و بنچمارک های گیمینگ منتشر شدند!

این روزها اخبار زیادی از کارت گرافیک RTX 2060 منتشر می شود؛ اما چرا؟ پاسخ ساده است، چرا که این محصول ارزان ترین کارت گرافیکی است که می تواند فناوری های RTX را اجرایی کرده و البته جالب است که میان رده ای جدید با توان حرارتی (TDP) قابل قبول، امیدهای بسیاری بدان بسته شده است.

در این مطلب به سراغ قیمت گذاری RTX 2060 خواهیم رفت؛ تقریبا هیچ محصولی با چنین ویژگی هایی در بازار وجود نداشته و انویدیا در زمینه میان رده های RTX بی رقیب است؛ NVIDIA GeForce RTX 2060 با قیمت 349 دلار راهی بازارهای جهانی خواهد شد. چیزی در حدود 20 روز دیگر شاهد ورود آن به بازار هستیم و این اتفاق پس از رونمایی رسمی آن در CES 2019 روی می دهد.

اگر فناوری های Real Time Ray Tracking را کنار بگذاریم، انویدیا ادعا می کند که این محصول پرفورمنسی به اندازه کارت گرافیک GeForce GTX 1070 Ti را ارائه می دهد که با این قیمت، به طور حتم ارزش خرید بالاتری خواهد داشت. این محصول در بازی Battlefield V مورد بررسی قرار گرفته و با دقت 1080p، در 3 حالت بررسی شده است که نتایج نرخ فریم آن را در پایین مشاهده خواهید کرد:

Battlefield V: RT Off: 90 FPS

Battlefield V: RT On DLSS Off: 65 FPS

Battlefield V: RT On DLSS On: 88 FPS

این در حالی است که هنوز درایور سازگار با RTX 2060 منتشر نشده و احتمالا در آینده نتایج بهتری را شاهد هستیم. به زودی در انتظار کارت گرافیک جدید RTX 2060 خواهیم بود که احتمالا با چند حافظه متفاوت معرفی می گردد…