بازی شورش در شهر با دنیای از خاطره در راه است (Streets of rage 4)
1 min read

بازی شورش در شهر با دنیای از خاطره در راه است (Streets of rage 4)

گیمرهای دهه 60 و 50 بدون شک بازی های شورش در شهر (Streets of Rage) را به خاطر خواهند داشت؛ این بازی بر روی سکوهایی از جمله "سگا" و کنسول های بازی مورد استفاده در شهر بازی ها، زیاد دیده می شد. در شهریور ماه سال جاری با خبر شدیم که Streets of rage 4 پس از نزدیک به 24 سال، ادامه راه شورش در شهر را بر عهده خواهد گرفت.

درست در شرایطی که به هیچ وجه انتظار نسخه ای جدید از بازی با قدمت 24 سال را نداشتیم، شرکت DotEmu اعلام کرد که چهارمین نسخه از بازی شورش در شهر را برای سال 2019، راهی بازارهای جهانی می کند. این بازی جذاب توسط توسعه دهنده هایی از جمله "گارد کراش گیمز" و "لیزارد کیوب" تولید خواهد شد. دو شخصیت محبوب و اصلی این بازی، یعنی Axel و Blaze نیز در این نسخه حضور خواهند یافت.

زاویه دوربین، به مانند نسخه های دیگر تنظیم شده اما احتمالا با کمی تغییرات در محیط گرافیکی روبرو هستیم. بیت ریت تصاویر افزایش یافته و رزولوشنی جدید، به همراه طیف عظیمی از رنگ ها، کنترلر و شاخص های تصویری جدید را در Streets of rage 4 شاهد خواهیم بود. تاریخ دقیق عرضه این بازی و البته پلتفرم هایی که برای آن در نظر گرفته شده است، هنوز اعلام نشده است؛ با این وجود به تازگی شاهد انتشار چند اسکرین شات رسمی از Streets of rage 4 هستیم.