محافظ صفحه‌نمایش گوشی Xperia XZ4 سونی خبر از نسبت ابعاد عجیب آن می‌دهد
1 min read

محافظ صفحه‌نمایش گوشی Xperia XZ4 سونی خبر از نسبت ابعاد عجیب آن می‌دهد

تقریباً یک ماه از آخرین اخباری که در رابطه با گوشی Xperia XZ4 سونی منتشر شد، می‌گذرد. در اوایل ماه دسامبر بود که اعلام شد که این گوشی دارای یک صفحه نمایش بسیار بلند با نسبت ابعاد 21:9 خواهد بود. پس از آن رندرهایی از پرچمدار آینده سونی منتشر شد و حالا با شروع تعطیلات کریسمس تصاویری از محافظ صفحه نمایش این گوشی در رسانه‌های چینی منتشر شده که در راستای تأیید شایعات پیشین در خصوص Xperia XZ4 است.

در تصاویر مشاهده می‌کنید که گوشی بالارده آینده سونی، برخلاف نسل‌های قبلی خود دارای حاشیه‌های بسیار نازکی خواهد بود و خبری از ناچ یا بریدگی بالای نمایشگر برای قرار گرفتن بلندگو، دوربین سلفی و سنسور مجاورتی نیست. البته سوراخ بسیار کوچکی در انتهای حاشیه بالایی در سمت چپ وجود دارد که احتمالاً جایگاه چراغ LED اعلانات است.

در تصویر دوم کاملاً مشخص است که تصویر این محافظ نمایشگر با گوشی Xperia XZ4 منطبق است.

منبعی که تصاویر محافظ صفحه نمایش گوشی Xperia XZ4 را منتشر کرده، تصاویری از قاب پشتی گوشی نیز ارائه داده است. این تصاویر نشان می‌دهد که سونی اکسپریا XZ4 دارای دوربینی سه گانه با چیدمان عمودی خواهد بود. پورت USB-C، بلندگوو بریدگی برای میکروفون حذف نویز در لبه پایینی قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد که در اکسپریا XZ4 هم خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون نیست، اما این موضوع دیگر به سختی می‌تواند باعث سورپرایز کسی شود.

در سمت راست گوشی، کلیدهای تنظیم صدا و سنسور اثر انگشت به همراه کلید پاور قرار گرفته‌اند و با کمی فاصله کلید اختصاصی دوربین قرار دارد.