تبلت جدید ال جی سه ماهه اول 2019 معرفی می شود
1 min read

تبلت جدید ال جی سه ماهه اول 2019 معرفی می شود

در سال های گذشته بازار تبلت بسیار داغ بود و شرکت هایی چون ال جی، ایسوس و لنوو حضور بزرگی داشتند. اما رکود در این بازار موجب شد تا تنها شرکت هایی چون سامسونگ، اپل و چندی دیگر حضور بزرگی پیدا کنند. حال به نظر می رسد ال جی برنامه بزرگی در ذهن دارد و سال 2019 به دنبال رونمایی دیوایس های بزرگی است.

این برند کره ای در تلاش بوده تا علاوه بر معرفی چندین تلفن هوشمند، می خواهد تبلت جدیدی معرفی کند. به تازگی دو آژانس Bluetooth SIG و وای فای گواهی به تبلت جدید ال جی داده است. براساس این دو آژانس، تبلت آینده ال جی به بلوتوث 4.2، وای فای نسل جدید و اندروید 8.1 اوریو مجهز است.

جزئیات سخت افزاری تبلت در کار نیست و ال جی نیز در تلاش بوده تا مشخصه های بزرگی برای دیوایس خود در نظر گیرد. این برند کره‌ای می خواهد در سال 2019 محصولی را معرفی کند که مشخصات قابل توجهی دارد. استاندارد وای فای این تبلت از نوع 802.11 a/b/g/n خواهد بود و مشخص نیست آیا بلوتوث 5.0 که جدیدترین نوع خواهد بود برای این مدل فراهم می آید یا خیر.

به هر حال جزئیات کافی نیست تا به آن پرداخت و هیچ پیش بینی هم نمی توان داشت. تا زمانی که ال جی در سال جاری نسل جدید تبلت میان رده اش را معرفی نکند. تاکنون تنها گوشی هوشمند پرچمدار G7 ThinQ توانسته اندروید 9.0 پای را دریافت کند و احتمال داشته تبلت موردبحث نیز با اندروید 9.0 پای رونمایی شود. پیش بینی می شود ال جی در MWC 2019 به معرفی تبلت جدید G Pad 5 خواهد پرداخت که گذشته از طراحی بهبودیافته، با ویژگی های قابلی هم همراست.

شایان ذکر است پرچمدار بعدی ال جی نیز در بهار 2019 معرفی خواهد شد.