تماشا کنید: مقایسه ابعاد گوشی Galaxy S10+ با سه رقیب فعلی آن
1 min read

تماشا کنید: مقایسه ابعاد گوشی Galaxy S10+ با سه رقیب فعلی آن

همانطور که مطلع هستید گوشی‌های خانواده Galaxy S10 سامسونگ هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند و چند ماهی به زمان رونمایی از آنها باقی مانده است. اما Ice universe افشاگری که در زمینه محصولات سامسونگ اطلاعات خوب و موثقی منتشر می‌کند، امروز ویدئویی به اشتراک گذاشته است که در آن از قاب گلکسی S10+ برای مقایسه ابعاد این گوشی با رقبا استفاده می‌کند.

در ویدئو مشاهده می‌کنید که قاب گوشی گلکسی S10+ به طرز جالبی کاملاً مناسب نسل قبلی آن، یعنی Galaxy S9+ است. صفحه نمایش 6.2 اینچی گلکسی اس9+ به خوبی در داخل این قاب جای گرفته است. حتی کلیدهای تنظیم صدا، پورت USB-C و کلید دستیار صوتی بیکسبی هم به بهترین شکل در بریدگی‌های قاب منتسب به گلکسی اس10+ قرار دارند.

البته می‌بینید که در قاب پشتی وضعیت کمی متفاوت است. دوربین‌های عمودی Galaxy S9+ در فضای خالی قاب که به صورت افقی برای سنسورهای دوربین گلکسی S10+ تعبیه شده، به درستی قرار نگرفته‌اند. در لبه بالایی قاب هم حفره‌ای وجود دارد که با گوشی گلکسی اس9+ سازگاری ندارد. این حفره به احتمال زیاد برای جک 3.5 میلیمتری هدفون در نظر گرفته شده است که در گوشی گلکسی S10+ در لبه بالایی خواهد بود.

در همین حال، در ادامه ویدئو مشاهده می‌کنید که گلکسی نوت 9 سامسونگ با نمایشگر 6.4 اینچی‌اش شانسی برای جای گرفتن در این قاب ندارد. Find X اوپو هم با نمایشگر 6.44 اینچی خو با وجود آنکه در قاب گوشی گلکسی S10+ جا شده است، از نظر قرارگیری کلیدها، پورت و بلندگو آرایش کاملاً متفاوتی در مقایسه با این گوشی دارد. از آنجاییکه گلکسی S10+ هم درست مانند نوت 9 قرار است نمایشگر 6.4 اینچی داشته باشد، انتظار می‌رفت که این تست به گونه دیگری رقم بخورد، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ در فرآیند کم کردن حاشیه گوشی‌های خود، به خوبی عمل کرده است و با وجود نمایشگرهای یک اندازه، ابعاد این دو گوشی کاملاً متفاوت است.

انتظار می‌رود که گلکسی S10 و S10+ سامسونگ در جریان کنفرانس این شرکت در تاریخ 20 فوریه (30 بهمن)، چند روز پیش از برگزاری نمایش MWC 2019 در بارسلونا معرفی شوند. با این حال این موضوع هنوز به تأیید رسمی شرکت نرسیده و ما باید چند هفته‌ای برای آن منتظر بمانیم.