ردمی نوت ۸ با اسنپدراگون ۶۶۵ و دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی ارایه می شود
1 min read

ردمی نوت ۸ با اسنپدراگون ۶۶۵ و دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی ارایه می شود

در ترنجی خواندیم که تاریخ معرفی ردمی نوت ۸ پرو (Redmi Note 8 Pro) روز ۷ شهریور خواهد بود. می دانیم ردمی دو مدل ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو را همزمان با هم معرفی خواهد کرد و تفاوت های قابل ذکری بین آن ها وجود دارد. امروز درباره Redmi Note 8 شایعاتی شنیده ایم. گفته می شود ردمی نوت ۸ با اسنپدراگون ۶۶۵ و دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین چهارگانه ردمی نوت ۸

دوربین چهارگانه ردمی نوت ۸

همانطور که در پوستر بالا می بینید، Redmi Note 8 با دوربین چهارگانه ای ارایه خواهد شد که رزلوشن دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل است. مدل ردمی Note 8 پرو احتمالا از رزلوشن ۶۴ مگاپیکسل پشتیبانی کند و این اولین تفاوت بین این دو دستگاه خواهد بود.

این دستگاه همچنین رنگ سفید آبی ملایمی دارد که یک گرادیانت جالب به شمار می رود. آنطور که شنیده می شود ترکیب دوربین چهارگانه ردمی Note 8 از جمله یک دوربین عادی، یک دوربین تله فوتو، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین برای عکاسی مایکرو است.

اسنپدراگون ۶۶۵

اسنپدراگون ۶۶۵

موضوع دومی که شاید ردمی Note 8 را محبوب تر از حتی مدل پرو آن کند، چیپست آن است. آنطور که پیش از این شنیدیم، چیپست گیمینگ مدیاتک هلیو G90T روی ردمی نوت ۸ پرو ارایه می شود و هر چند که این چیپست عنوان گیمینگ داشته باشد اما همواره کاربران نشان داده اند که به هیچ عنوان با چیپست مدیاتک خوشحال نیستند، حداقل فعلا!

مدل عادی ردمی Note 8 قرار است با اسنپدراگون ۶۶۵ عرضه شود که احتمالا نامی دوست داشتنی تر از هلیو جی ۹۰ تی باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید Redmi Note 8 دستگاه جذابی باشد؟

نوشته ردمی نوت ۸ با اسنپدراگون ۶۶۵ و دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.