ردمی کی ۳۰ با نمایشگر ۱۲۰ هزتر و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دوگانه لو رفت
1 min read

ردمی کی ۳۰ با نمایشگر ۱۲۰ هزتر و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دوگانه لو رفت

اولین مرتبه حدود یک ماه پیش بود که ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) را با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دوگانه دیدیم. ما تقریبا می دانیم که طراحی ردمی کی ۳۰ به چه شکل است اما نمایشگر ۱۲۰ هزتر می تواند یک وسوسه بسیار خوب باشد که حتی نمایشگر ۱۲۰ هزتر گلکسی اس ۱۱ نتواند دلیل خوبی برای قیمت ۱۰۰۰ دلاری پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ سامسونگ باشد! ردمی کی ۳۰ با نمایشگر ۱۲۰ هزتر و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دوگانه لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

نمایشگر ردمی کی ۳۰

نمایشگر ردمی کی ۳۰

شیائومی پیش‌تر تأیید کرده بود که تصمیم دارد خانواده ردمی کی ۳۰ را در ماه دسامبر معرفی کند و این گوشی حالا در وبسایت‌های چینی رویت شده و بخشی از مشخصات آن به لطف این تصاویر لو رفته است. دستگاه مورد نظر که دارای شماره مدل M2001G7AE است، نسخه پایه ردمی کی ۳۰ است که توسط رگولاتوری CCC مجوز دریافت کرده و دارای شارژر ۳۰ وات در درون جعبه می‌باشد. همچنین در تصویر پایین مشخص است این گوشی مجهز به 5G Digital Mobile Phone است و این یعنی از نسل بعدی شبکه موبایل نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در کنار تأییدیه CCC تصاویری از خود گوشی هم منتشر شده است که آن را محصور در قاب‌های از پیش‌تولید شده نشان می‌دهد. با این حال، ویژگی‌های جالبی از Redmi K30 در این تصاویر مشخص شده است.

ردمی کی ۳۰

ردمی کی ۳۰

ردمی کی ۳۰ با اسنپدارگون ۷۳۰

ظاهراً این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی Adreno 618 است و این یعنی چیپست تعبیه شده در درون دستگاه اسنپدراگون ۷۳۰ کوالکام می‌باشد. نمایشگر ردمی کی ۳۰ هم مانند پرچمدار وان‌پلاس دارای نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز می‌باشد و باتوجه به اینکه نمایشگرهای ۹۰ هرتز در حال فراگیرشدن هستند، این یک امتیاز مثبت برای محصول میان‌رده بعدی شیائومی به حساب می‌آید.

تصاویر نشان می‌دهد که ردمی کی ۳۰ دارای دوربین سلفی دوگانه است که در سوراخ نمایشگر جای گرفته‌اند. انتظار می‌رود که ردمی کی ۳۰ و کی ۳۰ پرو مانند نسل قبلی خود از نظر ظاهر کاملاً شبیه به یکدیگر باشند و فقط از نظر مشخصات داخلی گوشی تفاوت‌هایی با هم داشته باشند. رابط کاربری این دو دستگاه هم MIUI 11 است اما تصاویر مشخص نکرده که این رابط بر روی اندروید ۱۰ سوار شده است یا نسخه قدیمی‌تر اندروید.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی کی ۳۰ هستید؟

نوشته ردمی کی ۳۰ با نمایشگر ۱۲۰ هزتر و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دوگانه لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.