به گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) سلام کنید
1 min read

به گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) سلام کنید

اگر به تقویم نگاه کنید امروز اولین روز از آخرین ماه پاییز است. به این ترتیب ما تا معرفی گلکسی S11 حدود ۲ ماه فاصله داریم. تقریبا منطقی است که از امروز انتظارات بالایی از شایعات گلکسی اس ۱۱ داشته باشید. امروز اولین نگاه به گلکسی اس ۱۱ توسط رندرهای منتشر شده توسط Onleaks را شاهدیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید و به گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) سلام کنید.

طراحی گلکسی اس ۱۱

طراحی گلکسی اس ۱۱

شاید ما تصاویر مشخصی از طراحی گلکسی اس 11 نداشتیم اما می دانستیم که طراحی گلکسی اس ۱۱ شبیه به گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود. امروز یکی از معتبرترین منابعی که می تواند درباره طراحی یک دستگاه صحبت کند، طراحی گلکسی اس ۱۱ را در قالب یک رندر ویدویی و چند تصویر با کیفیت از آن منتشر کرده است. اجازه بدهید ابتدا ویدیوی رند طراحی گلکسی اس ۱۱ را ببینیم:

رندر ویدیویی طراحی گلکسی اس ۱۱

همانطور که مشخص است از نمای جلو همان گلکسی نوت ۱۰ را می بینیم که لبه های گردتری دارد. از پشت اما طراحی آشنایی از دستگاه های هنوز معرفی نشده را شاهدیم. بله، این طراحی را پیش از این در گلکسی ام ۳۰ اس دیدیم و البته پس از آن به گلکسی ای ۵۱ و گلکسی ای ۷۱ هم نسبت داده شد.

حالا متوجه می شویم که اکثر موبایل های ۲۰۲۰ سامسونگ با طراحی دوربین مستطیلی ارایه می شوند و تفاوت آن ها در تعداد دوربین هایی است که درون این قاب قرار گرفته اند.

مشخصا انتظار جک ۳.۵ میلی متری صدا را ندارید و گلکسی نوت ۱۰ این انتظار را از ذهن ما پاک کرد. مشخصا حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر دو لبه خمیده دستگاه قرار گرفته است. دکمه های فیزیکی نیز با طراحی مشابه گلکسی نوت ۱۰ ارایه می شوند. همچنان خبری از دکمه اختصاصی بیکسبی اینجا نیست.

دوربین شش گانه گلکسی اس ۱۱ محتمل است

گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس 11

درون قاب دوربین به نظر می رسد که شش دوربین وجود دارد. احتمالا یکی از آن ها ToF باید و درباره چهار دوربین دیگر انتظار دوربین عادی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو، دوربین فوق عریض و دوربین ماکرو را داریم. متاسفانه درباره دوربین ششم حدس قوی ندارم و امکان حضور دوربین عمق سنج روی چنین پرچمداری کم به نظر می رسد. شاید سامسونگ هوس ارایه یک دوربین تک رنگ ششم را داشته باشد، مشخص نیست!

نظر شما چیست؟ طراحی گلکسی اس 11 برای شما جذاب است؟

نوشته به گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) سلام کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.