وصل شدن اینترنت موبایل از یکشنبه ۳ آذر ۹۸ و اضافه شدن ۱۰ روز به مدت بسته های اینترنت
1 min read

وصل شدن اینترنت موبایل از یکشنبه ۳ آذر ۹۸ و اضافه شدن ۱۰ روز به مدت بسته های اینترنت

امروز صبح بود که در ترنجی درباره تاریخ نامشخص وصل شدن اینترنت موبایل ایرانسل و همراه اول یا رایتل صحبت کردیم. حالا اما پس از اتصال ۶۴٪ اینترنت خانگی و ثابت خبر می رسد که وصل شدن اینترنت موبایل از یکشنبه ۳ آذر انجام می شود اضافه شدن ۱۰ روز به مدت بسته های اینترنت در دستور کار است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وصل شدن اینترنت موبایل از یکشنبه ۳ آذر ۹۸

چند سیم کارت به نام من است

برخی منابع آگاه در وزارت ارتباطات نشان می‌دهد که تا لحظاتی دیگر اتصال به اینترنت خطوط تلفن همراه در برخی از استان‌ها نیز برقرار می‌شود. البته خبر اتصال گسترده تر اینترنت موبایل در ایران تاریخ فردا یکشنیه ۳ آذر ۹۸ را نشان می دهد.

هنوز اپراتورهای موبایل مانند ایرانسل، همراه اول و رایتل اطلاعیه رسمی درباره تاریخ دقیق اتصال اینترنت نداده اند. گفته می شود از امروز در شهرهای کوچک اینترنت وصل می شود اما از فردا احتمالا در کلانشهرها نیز اینترنت موبایل در دسترس باشد.

همچنین درباره مدت زمان بسته های اینترنت در این مدت قطع بودن اینترنت باید به اضافه شدن ۱۰ روز به مدت بسته های اینترنت اشاره کرد.

شما هم اکنون با چه اینترنتی متصل هستید؟

نوشته وصل شدن اینترنت موبایل از یکشنبه ۳ آذر ۹۸ و اضافه شدن ۱۰ روز به مدت بسته های اینترنت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.