رنگ جدید ردمی نوت ۸ یک رنگ بنفش به نام بنفش کهکشانی است
1 min read

رنگ جدید ردمی نوت ۸ یک رنگ بنفش به نام بنفش کهکشانی است

ردمی نوت ۸ یکی از میان رده های بسیار محبوب این برند است که فروش خوبی را هم تجربه کرده و حالا این شرکت یک رنگ جدید را برای آن ارایه کرده است. رنگ جدید ردمی نوت ۸ یک رنگ بنفش به نام بنفش کهکشانی است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

رنگ جدید ردمی نوت ۸

رنگ جدید ردمی نوت ۸

اگرچه رنگ‌های خاکستری، سفید و آبی ردمی نوت ۸ برای تمامی بازارها در نظر گرفته شده اما بنفش براق قرار است در حال حضر وارد بازار هند شود. هند یکی از بازارهای جذاب برای تولیدکنندگان بوده زیرا جمعیت بزرگی را دربرمی‌گیرد.

گوشی هوشمند ردمی نوت ۸ در ماه سپتامبر توسط شیائومی معرفی شد. نسخه بنفش براق ردمی نوت 8 شامل دو نسخه 4 گیگابایت و 6 گیگابایت رم می‌شود. حافظه داخلی نسخه 4 گیگابایت رم 64 گیگابایت است و نسخه 6 گیگابایت رم نیز به حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شد. البته ناگفته نماند نسخه رده پایه ۱۴۰ دلار و نسخه رده بالاتر ۱۸۰ دلار قیمت دارد. هر دو مدل ردمی نوت ۸ بنفش از فردا (۷ آذر ۹۸) در فروشگاه‌های Mi.com و Mi Home شیائومی هند دردسترس قرار می‌گیرند.

ردمی نوت ۸ (Redmi Note 8) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی چهارگانه و اسنپدراگون ۶۶۵ به قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شد

ردمی نوت ۸ یکی از میان رده‌های جذاب بوده که شامل مشخصات سخت افزاری قابل توجهی می‌شود. از جمله آنها باید به صفحه نمایش 6.3 اینچی FHD+ LCD، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 665، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، دوربین عقب چهارگانه 48/8/2/2 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری MIUI 10، باتری 4000 میلی آمپری با فناوری شارژ 18 واتی، سنسور اثرانگشت در عقب و پورت USB-C اشاره کرد.

شیائومی ردمی نوت ۸ را با مشخصات میان رده همراه ساخته تا با قیمت مطلوبی در بازار عرضه دارد. از این رو باید این مدل جدید را که اخیرا روانه بازارهایی چون هند و چین شده با گزینه رنگی بنفش جذاب دانست. البته در کنار نسخه استاندارد، مدل پرو هم در نظر گرفته شده که اختلاف کمی نسبت به مدل استاندارد دارد و چندان یک مدل جدید به حساب نمی‌آید.

نظر شما درباره رنگ جدید ردمی نوت ۸ چیست؟

نوشته رنگ جدید ردمی نوت ۸ یک رنگ بنفش به نام بنفش کهکشانی است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.