شارژر ۳۰ وات ردمی کی ۳۰ باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری را ۱ ساعته شارژ می کند
1 min read

شارژر ۳۰ وات ردمی کی ۳۰ باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری را ۱ ساعته شارژ می کند

می دانیم که ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) در تاریخ ۱۹ آذر ۹۸ معرفی می‌شود. این دستگاه از چیپست جدید کوالکام که روز گذشته معرفی شد، یعنی اسنپدراگون 765G بهره می‌برد که همان چیست اسنپدراگون ۷۶۵ با پردازنده گرافیکی ارتقا یافته است. کوالکام هنوز جزئیات این چیپست جدید را منتشر نکرده است اما می‌دانیم که از مودم چندحالته اسنپدراگون X52 که از شبکه 5G نیز پشتیبانی کرده و دارای ماکزیمم سرعت دانلود 3.7 گیگابیت بر ثانیه است، بهره می‌برد. اما مهم تر از همه اینکه شارژر ۳۰ وات ردمی کی ۳۰ باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری را ۱ ساعته شارژ می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر ۳۰ وات ردمی کی ۳۰

شارژر ۳۰ وات ردمی کی ۳۰

شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo تایید می‌کند ردمی کی ۳۰ دارای نمایشگر 6.67 اینچی با سوراخی به اندازه 4.38 میلیمتر در بالای سمت راست آن است که جایگاه دوربین سلفی دوگانه دستگاه می‌باشد. علاوه‌براین کمپانی تأیید کرده است که قاب پشتی این دستگاه شیشه‌ای است و در سمت راست آن دوربین 64 مگاپیکسلی با سنسور IMX686 سونی قرار خواهد گرفت که با سنسورهای 8، 5 و 2 مگاپیکسلی همراه خواهد شد.

در جدیدترین خبر پیرامون ردمی کی ۳۰ قرمز شیائومی تأیید کرده است که این گوشی دارای باتری 4500 میلی آمپرساعتی است که از نسل قبلی خود 500 میلی آمپرساعت بیشتر ظرفیت دارد. ردمی همچنین اعلام کرده که K30 با شارژر سریع ۳۰ واتی عرضه خواهد شد که می‌تواند از 0 تا 100 درصد باتری را در مدت 1 ساعت شارژ کند.

با این حال؛ این شرکت در ادامه عنوان کرده است که شارژر سریع ۳۰ واتی آنها متفاوت با تکنولوژی‌های شارژهای 30 واتی است و مجهز به پمپ شارژ مستقلی با حداکثر بازده شارژ می‌باشد. این گوشی هوشمند همچنین از فناوری Quick Charge و USB Power Delivery نیز بهره می‌برد.

ردمی کی ۳۰ قرمز

ردمی کی ۳۰ قرمز

برند زیرمجموعه شیائومی با انتشار پوستری در شبکه اجتماعی Weibo گوشی ردمی کی ۳۰ را در رنگ قرمز-بنفش با دوربینی چهارگانه در قاب پشتی به تصویر کشیده است. پیش از این نیز رنگ قرمز گرادینت از این دستگاه در تصاویر مشاهده شده بود. این شرکت همچنین تأیید کرده است که گوشی آینده آنها دارای حسگر اثر انگشت در لبه کنار دستگاه خواهد بود و مجموعا ۶ دوربین خواهد داشت.

منتظر ردمی کی ۳۰ هستید؟

نوشته شارژر ۳۰ وات ردمی کی ۳۰ باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری را ۱ ساعته شارژ می کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.