سورپرایزر آذری جهرمی پنج شنبه ۲۱ آذر ۹۸ از طریق شبکه های اجتماعی اعلام خواهد شد
1 min read

سورپرایزر آذری جهرمی پنج شنبه ۲۱ آذر ۹۸ از طریق شبکه های اجتماعی اعلام خواهد شد

به نظر می رسد که وزیر ارتباطات یک غافلگیری ویژه برای کاربران دارد و اینکه آیا خوشحال کننده خواهد بود یا نه، مشخص نیست. سورپرایزر آذری جهرمی پنج شنبه ۲۱ آذر ۹۸ از طریق شبکه های اجتماعی اعلام خواهد شد و در ادامه با هم درباره سورپرایز آذری جهرمی صحبت می کنیم‌، با ترنجی همراه باشید.

سورپرایز آذری جهرمی

وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:

در روز پنجشنبه یک سورپرایز برای مردم خواهیم داشت که از طریق شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها آن را به اطلاع خواهیم رساند.

محمدجواد آذری جهرمی در افتتاحیه سومین نمایشگاه شهر هوشمند گفت: خوشحالم هوای تهران امروز پاک است و در یک هوای سالم در این همایش هستیم. سال گذشته تفاهم نامه‌ای با شهرداری امضا کردیم و تلاش کردیم با هوشمندسازی تهران را به شهری سالم، پاک و امن تبدیل کنیم و در این زمینه اتفاقات خوبی در سال گذشته رخ داد.

وی افزود: ضرورت‌ها و الزاماتی در این حوزه وجود دارد، اما اگر امروز به صورت هوشمند مدیریت نکنیم حتما مدیریت مان قابل قبول نخواهد بود و یادمان باشد که بازار هوشمندسازی هم باید وجود داشته باشد.

آذری جهرمی افزود: از بعد مدیریت شهری به هوشمندسازی و نحوه انجام آن نگاه کردیم. یکی از فعال‌ترین تفاهم نامه‌های بین دستگاهی را با شهرداری امضا کردیم و از شهرداری و همکاران خودم تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به ثمره این تفاهم نامه گفت: امروز اگر کسی به ۱۳۷ یا آتشنشانی تماس بگیرد، اینگونه نیست که در نحوه آدرس دهی دچار گنگی باشد و یا مزاحمت ناخواسته ایجاد کند، از طریق api و زیر ساخت‌های دولت الکترونیک محدوده تقریبی فرد را اعلام می‌کنیم و زمان امداد رسانی به مردم به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

نوشته سورپرایزر آذری جهرمی پنج شنبه ۲۱ آذر ۹۸ از طریق شبکه های اجتماعی اعلام خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.