بنچمارک گلکسی ام ۲۱ با اگزینوس ۹۶۱۱ و ۴ گیگابایت حافظه رم ارایه شد
1 min read

بنچمارک گلکسی ام ۲۱ با اگزینوس ۹۶۱۱ و ۴ گیگابایت حافظه رم ارایه شد

تقریبا شش ماه پیش بود که سامسونگ گوشی گلکسی M20 را به طور رسمی معرفی کرد اما حالا وقت جانشین این دستگاه است گویا. گلکسی ام ۲۱ در پایگاه داده بنچمارک Geekbench لو رفته و درباره مشخصات سخت افزاری آن اطلاعات خوبی ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک گلکسی ام ۲۱

بنچمارک گلکسی ام ۲۱

سامسونگ گلکسی ام ۲۱ با شناسه محصول SM-M21F به ثبت رسیده و به گواه پایگاه داده بنچمارک Geekbench، دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ است که بر روی چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ خود سامسونگ با ۴ گیگابایت حافظه رم اجرا می‌شود. البته Geekbench سایر ویژگی‌های گوشی گلکسی M21 را نشان نمی‌دهد اما شایعات برای آن وجود دوربین دوگانه یا سه گانه و دو ظرفیت حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت را دست نشان کرده‌اند.

همچنین شایعات خبر از عرضه گوشی گلکسی ام ۲۱ سامسونگ در رنگ‌های آبی، مشکی و سبز داده‌اند. تاکنون سامسونگ به طور رسمی هیچ گونه اطلاعاتی درباره گوشی گلکسی M21 ارائه نکرده است اما با در نظر گرفتن معرفی M20 در ژانویه 2018، احتمالاً معرفی آن قریب‌الوقوع باشد.

مشخصات گلکسی ام ۲۱ (Galaxy M21) لو رفت

این گوشی دارای شناسه SM-M215F است. گوشی گلکسی M21 از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که در مقایسه با حافظه 32 یا 64 گیگابایتی گلکسی ام ۲۰ شاهد افزایش آن هستیم.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی M21 هستید؟

نوشته بنچمارک گلکسی ام ۲۱ با اگزینوس ۹۶۱۱ و ۴ گیگابایت حافظه رم ارایه شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.