رنگ های آیفون ۹ یا آیفون SE 2 را ببینید
1 min read

رنگ های آیفون ۹ یا آیفون SE 2 را ببینید

همه نگاه ها به این است که ارزان ترین آیفون سال ۲۰۲۰ به چه طراحی مجهز خواهد شد. امروز با منتشر شده رندر آیفون ۹ رنگ‌بندی دستگاه مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رنگ های آیفون ۹ یا آیفون SE 2 را ببینید.

رنگ های آیفون ۹

آیفون ۹ یا آیفون اس ای ۲

اپل قصد دارد تا طی چند هفته آینده، ساخت گوشی جدید و ارزان قیمت خود یعنی آیفون ۹ یا همان آیفون SE 2 را آغاز کند. این محصول در اوایل ماه فوریه وارد خط تولید می شود و از ماه مارس نیز در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. اخیرا نیز رندرهای جدیدی از iPhone 9 به اینترنت راه پیدا کرده که ما را با مشخصات ظاهری و رنگ بندی آن بیشتر آشنا می کنند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، گوشی جدید احتمالا با سه رنگ قرمز، مشکی و سفید در اختیار علاقه مندن قرار می گیرد. با اینکه آیفون 9 در واقع نسخه پیشرفته تر آیفون 8 محسوب می شود، اما ظاهرا خبری از تجهیز آن به رنگ طلایی به گوش نمی رسد.

در عوض برای نخستین بار شاهد به کار رفتن رنگ قرمز در این محصول هستیم. البته اپل پیش تر برای گوشی آیفون 7 نیز از این رنگ بندی استفاده کرده بود.

آیفون SE 2 دارای دوربین اصلی تکی است که یک فلاش LED نیز آن را همراهی می کند. لوگوی اپل نیز مطابق معمول در قسمت میانی قرار گرفته است. این محصول به یک نمایشگر کوچک 4.7 اینچی با حاشیه های نسبتا ضخیم مجهز شده و از سنسو اثر انگشت بهره می برد. آیفون به لحاظ ظاهری شباهت بسیاری با آیفون 8 دارد و تصویر منتشر این موضوع را به خوبی ثابت می کند.

گوشی جدید اپل به ۳ گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود و از چیپست A13 بایونیک بهره می برد. لازم به ذکر است. آیفون ۹ به احتمال زیاد از ماه مارس و با قیمت پایه ۳۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

نظر شما درباره رنگبندی آیفون ۹ چیست؟

نوشته رنگ های آیفون ۹ یا آیفون SE 2 را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.