دوربین سلفی نوکیا ۹.۲ احتمالا ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود
1 min read

دوربین سلفی نوکیا ۹.۲ احتمالا ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود

سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم عرضه نوکیا ۹.۲ به تعویق افتاد. همچنین دو ماه پیش در ترنجی خواندیم که نوکیا ۹.۲ با اسنپدراگون ۸۶۵ ارایه خواهد شد. امشب اما می شنویم که دوربین سلفی نوکیا ۹.۲ احتمالا ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین سلفی نوکیا ۹.۲

نوکیا

HMD Global با معرفی گوشی نوکیا ۹ اولین پرچمدار مجهز به دوربین پنجگانه جهان را روانه‌ی بازار کرد. این گوشی قرار بود در نسخه‌‌ای بهبود یافته به همراه چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به عنوان نوکیا ۹.۱ پیور ویو روانه بازار شود. حالا اما این دستگاه با نام نوکیا ۹.۲ ارایه خواهد شد و کمی تاخیر

طراحی ظریف برای نوکیا ۹.۲

در صحبتی که یکی از خبرنگاران با HMD Global داشته، مشخص شده که این شرکت قصد دارد پرچمدار بعدی نوکیا را با نمایشگری بدون حاشیه طراحی کند. هنور مشخصات خاصی ارائه نشده اما شرکت مورد نظر به دنبال استفاده پنل‌هایی با حاشیه اندک در Nokia 9 PureView است.

با این حال، شرکت فنلاندی تلاش می‌کند دستگاه بالارده‌ی خود را با تفاوت‌هایی نسبت به مدل‌های ارزان‌تر به بازار عرضه کنند. همانند چیزی که برای نوکیا ۹.۱ پیور ویو برنامه‌ریزی شده بود.

ظاهرا تغییرات جدید این گوشی در دوربین سلفی نیز تاثیر خواهد گذاشت و احتمالا لنز سلفی آن وضوح 32 یا 48 مگاپیکسلی خواهد داشت. از سوی دیگر، هنوز چیزی در مورد چیدمان دوربین عقب منتشر نشده اما احتمالا در این گوشی از لنز‌های کمپانی لایت استفاده نخواهد شد و این شرکت برای تامین قطعات به سراغ شرکای قدیمی خود همچون توشیبا برود.

گوشی جدید نوکیا با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ ارائه خواهد شد که به تکنولوژی 5G نیز مجهز است. در این گوشی احتمالا شاهد فناوری‌‌هایی مانند شارژ بی‌سیم و نوعی شارژ سریع سیمی خواهیم بود. متاسفانه خبری از جک هدفون 3.5 میلی‌متری در این گوشی نخواهد بود و HMD قصد ندارد از این قطعه استفاده کند.

نوکیا مجبور است برای افزایش فروش خود، قیمت محصولش را پایین‌تر از سایر پرچمداران بازار تعیین کند و احتمالا این گوشی با قیمتی مشابه نوکیا ۹ روانه بازار خواهد شد یعنی در رده قیمت ۷۰۰ دلار. البته آن قیمت برای نوکیا ۹ به دلیل چیپست قدیمی‌اش بود و شاید نوکیا ۹.۲ با اسنپدراگون ۸۶۵ اصلا ارزان نباشد.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۹.۲ هستید؟

نوشته دوربین سلفی نوکیا ۹.۲ احتمالا ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.