رندر رسمی گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip) را ببینید
1 min read

رندر رسمی گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip) را ببینید

ما به صورت کلی می دانستیم که گلکسی زد فلیپ چه طراحی‌ای دارد. امروز اما رندر رسمی گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip) منتشر شده که نگاه صحیح‌ترین به این دستگاه را به ما می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رندر رسمی گلکسی زد فلیپ

رندر رسمی گلکسی زد فلیپ

سامسونگ ماه آینده میلادی از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ رونمایی می کند. به تازگی این دستگاه موفق به کسب تاییدیه FCC شده است. امروز تصاویر رسمی این گوشی هوشمند به همراه مشخصات کامل آن فاش شد. گوشی انعطاف پذیر سامسونگ از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بهره می برد که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می خورد. روی این نمایشگر یک لایه شیشه ای نازک کشیده شده است.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند یک نمایشگر کوچک ۱.۰۶ اینچی AMOLED با قابلیت همیشه روشن قرار می گیرد. کاربران در این نمایشگر به بخشی از اطلاعات و همچنین نوتیفیکیشن های خود دسترسی پیدا می کنند. در حالی که با یک گوشی باریک و نمایشگر انعطاف پذیر روبه‌رو هستیم، سامسونگ برای آن یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

بر اساس جدیدترین افشاگری، گلکسی Z Flip سامسونگ با قیمت ۱۵۰۰ یورو وارد بازار می شود که ارزان تر از گلکسی فولد با قیمت ۱۹۸۰ دلار است.

مطابق گفته منبع ما این اسمارت فون باید از یک اسکنر اثر انگشت به سبک قدیمی روی لبه دستگاه برخوردار باشد. این گشوی تاشو همراه با پشتیبانی از شارژ بی سیم و شارژ معکوس بیسیم ارایه خواهد شد. این بدان معناست که در صورت تمایل می توانید تلفن خود و سایر دستگاه ها، یعنی مثلا هدست های کاملا بی سیم را شارژ کنید.

نظر شما چیست؟

نوشته رندر رسمی گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip) را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.