بنچمارک نسخه اگزینوس ۹۹۰ گلکسی اس ۲۰ مشخص شد
1 min read

بنچمارک نسخه اگزینوس ۹۹۰ گلکسی اس ۲۰ مشخص شد

نسخه اگزینوس گلکسی اس ۲۰ در بنچمارک Geekbench 5.1 مورد آزمایش قرار گرفته و سوال بزرگ بدون شک اینجاست که این پردازنده در مقابل مدل‌های اسنپدراگون ۸۶۵ چه عملکردی خواهد داشت. بنچمارک نسخه اگزینوس ۹۹۰ گلکسی اس ۲۰ مشخص شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک نسخه اگزینوس ۹۹۰ گلکسی اس ۲۰

سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۲۰ را در تاریخ ۲۲ بهمن در رویداد Galaxy Unpacked خود معرفی کند. این شرکت اسمارت فون‌های خود را در دو نمونه با سیستم روی چیپ‌های مختلف، Exynos 990 و Snapdragon 865، بسته به بازار هدف آن عرضه خواهد کرد. در همین راستا ما شاهد بنچمارک Galaxy S20 با چیپست Exynos 990 در Geekbench هستیم.

این دستگاه موفق شده امتیاز تک هسته 938 و چند هسته 2726 را ثبت کند. اگر شما احساس می‌کنید این اعداد پایین‌تر از چیزی هستند که طی سال‌های گذشته مشاهده می‌کردید، دلیل آن بنچمارک جدید Geekbench 5.1 می‌باشد. سوال بزرگ همچنان پابرجاست، Exynos 990 چه عملکردی در مقایسه با Snapdragon 865 خواهد داشت؟ در واقع بسیار خوب. نسخه Snapdragon 865 اسمارت فون Galaxy S20 قبلا در همین پلتفرم تست شده بود و امتیاز 923 و 3267 را در تک و چند هسته از خود بجای گذاشت.

این اعداد نشان می‌دهند که Exynos 990 بالغ بر ۲ درصد برتری در کارایی چند هسته‌ای با مقایسه با Snapdragon 865 در اختیار دارد. اما امتیاز چند هسته‌ای بسیار متفاوت است، جایی که Snapdragon 865 موفق شده نزدیک به 20 درصد عملکرد بهتری از خود بجای گذارد.

به نظر می‌رسد کوالکام موفق شده فاصله خود در کارایی تک هسته را به شکل عظیمی جبران کند، در حالی که همچنان برتری چند هسته‌ای خود را نیز حفظ کرده. Snapdragon 865 عملکردی بهتر از Exynos 990 خواهد داشت (حداقل براساس این نتایج) اما این موضوع نکته جدیدی نیست.

نظر شما درباره عملکرد بنچمارک نسخه اگزینوس ۹۹۰ گلکسی اس ۲۰ چیست؟

نوشته بنچمارک نسخه اگزینوس ۹۹۰ گلکسی اس ۲۰ مشخص شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.