۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکان اینترنت مخابرات از امروز ۱۸ اسفند ۹۸
1 min read

۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکان اینترنت مخابرات از امروز ۱۸ اسفند ۹۸

دیروز در ترنجی و بنابر توییت وزیر جوان خواندیم که ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان تا پایان سال ۹۸ برای کاربران اینترنت ثابت محتمل است. پس از آن نیز اعلام شد که بسته اینترنت رایگان ۱۰۰ گیگابایتی از یکشنبه ۱۸ اسفند ۹۸ برای کاربران اینترنت ثابت فعال می شود. با وجود اینکه هنوز نشانه ای از ارایه این بسته اینترنت رایگان برای خانه نشین کردن کاربران به جهت عدم شیوع ویروس کرونا در دست نیست اما می شنویم که ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکان اینترنت مخابرات از امروز ۱۸ اسفند ۹۸ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکان اینترنت مخابرات

۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکان اینترنت مخابرات

مدیر عامل شرکت مخابرات:

از یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان در اختیار مشترکان مخابرات قرار می‌گیرد.

سیدمجید صدری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و تسلیت به بازماندگان جانباختگان ناشی از بیماری کرونا افزود:

در راستای مسئولیت اجتماعی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و استفاده حداکثری از خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات از امروز ۱۸ اسفند ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان در اختیار همه مشترکان مخابرات قرار می‌دهیم که تا آخر اسفند ماه قابل استفاده است.

شما کاربر اینترنت مخابرات هستید؟ ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان خود را دریافت کردید؟ لطفا اگر دریافت کردید جزئیات آن را با @toranjiadmin درمیان بگذارید.

نوشته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکان اینترنت مخابرات از امروز ۱۸ اسفند ۹۸ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.