مشخصات دوربین پنج گانه هواوی پی ۴۰ پرو لو رفت
1 min read

مشخصات دوربین پنج گانه هواوی پی ۴۰ پرو لو رفت

بدون شک انتظار داریم که پرچمدار هواوی برای نیمه اول سال ۲۰۲۰ همانند چند دوره اخیر، با یک دوربین شگفت انگیز وارد بازار شود. امروز مشخصات دوربین پنج گانه هواوی پی ۴۰ پرو لو رفته و در ادامه با هم به آن خواهیم پرداخت، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات دوربین پنج گانه هواوی پی ۴۰ پرو

مشخصات دوربین پنج گانه هواوی پی ۴۰ پرو

ساعاتی پیش گزارشی منتشر شد که به قابلیت‌های احتمالی پرچمدار آتی این غول چینی اشاره دارد. در این گزارش گفته شده که دوربین P40 Pro دارای ۵ سنسور است.

اولی لنز اصلی ۵۲ مگاپیکسلی IMX700 است که پیکسل‌های ۱.۲۲ میکرومتری و فیلتر RYYB دارد تا نور بیشتری دریافت کند. دومی لنز فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی IMX650 است که فیلتر RGB دارد. سومی لنز تله‌فوتوی پریسکوپ دوگانه با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری است. چهارمی لنز تله‌فوتویی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری است. و در نهایت پنجمی سنسوری از نوع زمان پرواز یا ToF برای تشخیص عمق است.

در قاب عقب این دستگاه فلش LED، سنسور دمای رنگی و مجموعه‌ای از میکروفن‌ها هم تعبیه شده است. از نقطه نظر زیباشناسی، ماژول مستطیلی این دستگاه توسط هوآوی طراحی شده و تفاوت خاصی با ترند فعلی بازار موبایل ندارد. این ماژول را می‌توان با ماژول گوشی‌هایی مثل گلکسی اس ۲۰ اولترا مقایسه کرد.

با اعلام مدیرعامل شرکت هوآوی، سری P40 در تاریخ ۷ فروردین در پاریس فرانسه معرفی می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سوی این شرکت به اشتراک گذاشته نشده، اما ما به لطف شایعات از بخشی از مشخصات این تلفن‌های هوشمند قدرتمند آگاهی داریم.

نوشته مشخصات دوربین پنج گانه هواوی پی ۴۰ پرو لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.