بنچمارک پیکسل 4a لو رفت: اسنپدراگون ۷۳۰
1 min read

بنچمارک پیکسل 4a لو رفت: اسنپدراگون ۷۳۰

کاربرانی که موبایل های پیکسل گوگل را برای خرید انتخاب می‌کنند مشخصا هدف اول آن ها سخت افزار نیست و بیشتر روی دوربین و تجربه کاربری در کنار آپدیت سریع حساب می کنند. خواه‌ناخواه به هر حال تمام این مواردی که ذکر شد اما به چیپست بستگی دارد. امروز بنچمارک پیکسل 4a لو رفته و ما اسنپدراگون ۷۳۰ را به عنوان انتخاب گوگل می بینیم.

بنچمارک پیکسل 4a

گوگل دستگاهی با نام رمزگذاری شده دارد. از زمان تولد برند پیکسل، این شرکت غالباً به هر مدل رمزگذاری منحصر به فرد داده است و بیشتر نام ماهی‌های مختلف است. در فوریه امسال تأیید شد که گوگل پیکسل 4a با کدگذاری Sunfish شناخته می شود. دستگاهی با عنوان Google Sunfish در پایگاه داده GeekBench ظاهر شده است. اعتقاد بر این است که پیکسل 4A باشد.

بنچمارک پیکسل 4a

این دستگاه روی GeekBench نسخه ۴ اجرا شده و طبق معمول چند مشخصات مشخص شده است. مشخصا انتظار داریم که پیکسل 4a با اندروید ۱۰ عرضه شود و همینطور هم هست.

مدل مورد نظر ۶ گیگابایت رم دارد و باید گفت که این دستگاه توسط یک پردازنده هشت هسته ای Qualcomm با فرکانس پایه 1.80 گیگاهرتز تغذیه می شود. گفته می شود Pixel 4A از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ بهره می برد و امتیاز بنچمارک در محدوده سایر مدل های با این چیپست مانند Redmi K20 قرار دارد.

بنچمارک Geekbench جزئیات دیگری را فاش نمی کند اما انتظار می رود که پیکسل 4a دارای صفحه نمایش 5.81 اینچی OLED با سوراخی در گوشه سمت چپ بالا باشد. این نمایشگر از وضوح FHD+ برخوردار است. باتری ۳۰۸۰ میلی آمپری و شارژ سریع 18W پشتیبانی می کند.

دوربین سلفی Pixel 4a که درون سوراخ نمایشگر است یک دوربین 8 مگاپیکسلی بوده در حالی که در عق یک دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی و فلاش LED را که هر دو در یک ماژول مربع شکل قرار دارند، ارایه می کند. این دستگاه دارای یک اسکنراثر انگشت در پشت و جک صوتی 3.5 میلی متری است.

به گوگل پیکسل ۴ ای (Pixel 4a) سلام کنید

احتمالا پیکسل 4a در حافظه‌های 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد و به احتمال زیاد در گزینه های رنگی فقط مشکی و سفید در دسترس خواهد بود. قیمت های پیکسل 4A از 399 دلار شروع می شود و از حدود سه هفته دیگر یعنی اوایل خرداد به فروش می رسد.

تاریخ معرفی گوگل پیکسل 4a احتمالا ۲ خرداد ۹۹ خواهد بود

نظر شما چیست؟ منتظر پیکسل 4a هستید؟

نوشته بنچمارک پیکسل 4a لو رفت: اسنپدراگون ۷۳۰ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.