تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ هم در راه است
1 min read

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ هم در راه است

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ پلاس به زودی ارایه می شود. بیشتر شایعات تا کنون درباره نسخه پلاس بوده است اما حالا با توجه به تاییدیه هایی که گرفته شده است می بینیم، تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ هم در راه است.

گلکسی تب اس ۷

لیست جدید صدور گواهینامه در پایگاه داده 3C چین، باتری احتمالی سامسونگ Galaxy Tab S7 سامسونگ را نشان داد. پیش بینی می شود که این باتری با شماره مدل EB-BT875ABY و ظرفیت ۷۷۶۰ میلی آمپر ساعت باشد که از سلول ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی در Tab S6 حدودا ۱۰٪ بالاتر رود. انتظار می رود Galaxy Tab S7 با نمایشگر ۱۱ اینچی AMOLED و تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی 5G به بازار عرضه شود.

گلکسی تب اس ۷

علاوه بر این، پیش بینی می شود سامسونگ مدل گلکسی تب اس ۷ پلاس را با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی بزرگتر به بازار عرضه کند. سامسونگ گلکسی Tab S7 بزرگ‌تر در یک گواهینامه بلوتوث SIG که دارای شماره مدل SM-T976B بود، مشاهده شد. در این لیست، ابعاد و همچنین اتصال Bluetooth 5.0 آن تأیید شده است. طبق گمانه زنی ها، Galaxy Tab S7 Plus با باتری بزرگ ۹۸۰۰ میلی آمپری وارد می شود.

پیش از این تنها جزئیات سری Tab S7 نشان می داد که این برنامه با پشتیبانی 5G در اروپا و آمریکا به دست خواهد آمد. انتظار می رود هر دو تبلت تا یک ماه دیگر معرفی شوند و زمان زیادی را برای ظهور جزئیات بیشتر نیاز است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی تب اس ۷ هستید؟

نوشته تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ هم در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.