اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس در بنچمارک Antutu از مرز ۶۶۰ هزار عبور کرد
1 min read

اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس در بنچمارک Antutu از مرز ۶۶۰ هزار عبور کرد

اولین مرتبه ۳ ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس سال ۲۰۲۰ ارایه خواهد شد یا نه و دو ماه پس از آن شایعات به ما گفتند که اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس تولید نخواهد شد. امشب اما می بینیم که اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس در بنچمارک Antutu از مرز ۶۶۰ هزار عبور کرده است! این عجیب است و جالب چون به نوعی می گوید Snapdragon 865 Plus واقعا در دسترس برخی برندها هست.

اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس

اخبار Snapdragon 865 Plus برای اولین بار در اواسط فوریه ظاهر شد. در ماه آوریل، مدیر مارکتینگ Meizu گفت چنین امسال چیپست بهبودیافته کوالکام وجود نخواهد داشت. با این حال، به نظر می رسد با گوشی گیمینگ Lenovo Legion داستان اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس تغییر کرده است. امروز نتیجه بنچمارک AntuTu از این چیپست در وب منتشر شده است.

نتیجه بنچمارک توسط Really Assen در Weibo ارسال شد، همان منبعی که دیروز فاش کرد که اوپو SuperVOOC 3.0 از شارژ سریع ۸۰ وات پشتیبانی می کند.

اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس

پردازنده آینده کوالکام در مجموع 667253 امتیاز کسب کرده است. این به مراتب بالاتر از امتیاز اسنپدراگون ۸۶۵ روی OPPO Find X2 Pro است که با امتیاز 604،123 امتیاز بهترین عملکرد گوشی های اندرویدی AnTuTu در می 2020 است.

تفکیک نمره نشان می دهد که امتیاز پردازنده مرکزی یا CPU برابر 184.973 امتیاز است در حالی که امتیاز GPU برابر 283302 امتیاز است. امتیازات حافظه و UX به ترتیب 112،050 و 86.928 امتیاز است.

گزارش شده است که اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس دارای هسته اصلی در فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز است، سه هسته قوی با کلاک 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته کارآیی با کلاک 1.8 گیگاهرتز تنظیم شده است. در مقایسه با اسنپدراگون ۸۶۵، تنها تفاوت کلاک هسته اصلی است که افزایش یافته به نظر می رسد.

با اولین گزارش در ماه فوریه احتمالا Snapdragon 865 Plus باید در تابستان ۹۹ معرفی شود، بنابراین تیر محتمل‌ترین گزینه است. به غیر از گوشی گیمینگ لژیون Lenovo و سایر تولید کنندگان نیز باید تلفن های مجهز به چیپست را در نیمه دوم سال عرضه کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس هستید؟

نوشته اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس در بنچمارک Antutu از مرز ۶۶۰ هزار عبور کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.