گلکسی نوت ۲۰ اولترا با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ارایه می شود؟
1 min read

گلکسی نوت ۲۰ اولترا با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ارایه می شود؟

ما درباره اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کمی شک داریم که اصلا ارایه می شود یا نه اما جدیدترین گزارش به ما می گوید که گلکسی نوت ۲۰ اولترا با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ارایه می شود! ما می دانیم که نسخه اگزینوس آن با تراشه بهبودیافته اگزینوس ۹۹۲ ارایه می شود اما گفته می شود که نسخه اگزینوس همان اسنپدراگون ۸۶۵ است. در این گزارش اطلاعات دیگری درباره گلکسی نوت ۲۰ اولترا نیز وجود دارد.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا

پس اطلاعاتی که درباره گلکسی نوت ۲۰ و نمایشگر تخت‌ش ارایه شد، امروز UniverseIce اطلاعات بیشتری درباره گلکسی نوت ۲۰ اولترا منتشر کرده است.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا

ما در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ هستیم و این بدان معناست که معرفی پرچمدارهای نیمه دوم سال اکوسیستم اندرویدی در همین گوشه و کنارها هستند. گفته می شود سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ را از طریق رویداد آنلاین Unpacked خود، که در تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ برگزار می شود، معرفی کرد و یکی از این مدل ها شامل Galaxy Note 20 Ultra است. پیش از این، اطلاعات کمی در مورد مشخصات گلکسی نوت 20 Ultra وجود داشت، اما یکی از منابع قابل اعتماد داده‌هایی را تحویل داده است، ضمن اینکه در توییت خود نیز عنوان کرده بود که یکی از برجسته ترین های این مشخصات اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خواهد بود.

هرچه به نظر می رسد تعجب آور باشد، گزارش مشخصات گلکسی نوت ۲۰ اولترا توسط Ice Universe برای شما به ارمغان آورده است، همان منبعی که پیش از این اعلام کرده بود سامسونگ نوت ۲۰ اولترا را معرفی نخواهد کرد. به نظر می رسد که ممکن است بعد از انتشار تاییدیه بلوتوث SIG که به طور خاص نام “Galaxy Note20 Ultra” را ذکر کرده است، او موضع خود را در مورد مسائل تغییر داده است. صرف نظر از این، یکی از نکات برجسته گلکسی نوت ۲۰ اولترا، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خواهد بود.

اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس در بنچمارک Antutu از مرز ۶۶۰ هزار عبور کرد

طبق گفته های مختلف در تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کلاک CPU و GPU را افزایش خواهد داد. البته پیش از این، Meizu یعنی یکی از مشتریان کوالکام وجود این تراشه را تکذیب کرده بود.

به هر صورت، به بخش نمایشگر می رویم. کاربران قادر خواهند بود در گلکسی نوت ۲۰ اولترا را با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزلوشن QHD+ داشته باشند. در حال حاضر، این در خانواده گلکسی اس ۲۰ ممکن نیست.

مشخصات Galaxy Note 20 Ultra همچنین دارای نمایشگر LTPO است که منجر به بهبود کارایی می شود و باعث بهتری در مصرف باتری می شود. همچنین عملکردهای دوربین جدیدی وجود خواهد داشت و ویژگی های جدید S Pen را نیز دنبال خواهد کرد، اما جزئیات هیچکدام از آنها را مشخص نکرد.

نظر شما چیست؟ این پیشرفت ها در گلکسی نوت ۲۰ اولترا برای شما جذاب است؟

نوشته گلکسی نوت ۲۰ اولترا با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ارایه می شود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.