جزئیات نمایشگر خانواده آیفون ۱۲ لو رفت
1 min read

جزئیات نمایشگر خانواده آیفون ۱۲ لو رفت

اپل پاییز امسال پرچمداران گوشی های هوشمند سری ۱۲ آیفون ۱۲ خود را به بازار عرضه خواهد کرد. طبق گزارشات، این شرکت انتظار می رود این بار چهار نسخه را عرضه کند که شامل iPhone 12 ،iPhone 12 Max ،iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max است. امروز جزئیات نمایشگر خانواده آیفون ۱۲ لو رفته است و چهار عضو متفاوت با نمایشگرهای متفاوت دارد.

نمایشگر خانواده آیفون ۱۲

اکنون، یک گزارش جدید به صورت آنلاین ظاهر شده است که جزئیات کلیدی در مورد صفحه یا نمایش دستگاه های آینده را نشان می دهد. طبق این گزارش، این چهار مدل گوشی هوشمند در سه اندازه صفحه نمایش مختلف عرضه می شوند.

آیفون ۱۲ استاندارد دارای صفحه نمایش ۵.۴ اینچی با پشتیبانی از رزولوشن صفحه نمایش ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود و تراکم پیکسلی 475 PPI را ارائه می دهد. از طرف دیگر، نسخه Max دارای یک پنل ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ پیکسل و تراکم 460 PPI خواهد بود.

آیفون ۱۲ پرو نیز از نمایشگر ۶.۱ اینچی بهره می برد اما رزولوشن صفحه نمایش 2532 در 1170 پیکسل با 460 PPI خواهد داشت. و تسخه برتر iPhone 12 Pro Max با داشتن صفحه نمایش گسترده 6.7 اینچی با وضوح 2778 x 1284 پیکسل و 458 PPI ارایه خواهد شد.

رندر آیفون ۱۲ پرو

به جز آیفون ۱۲ مکس هر سه مدل دیگر به یک صفحه نمایش از Samsung Display مجهز خواهند شد. آیفون ۱۲ مکس پنل های نمایشگر را از LG Display یا BOE در اختیار شما قرار می دهد. اما از آنجا که اولین گروه پانل های BOE هنوز از تست اپل عبور نکرده اند ، واحدهای اولیه فقط می توانند پنل های ال جی داشته باشند.

از نظر طراحی، غول فناوری با همان طراحی صفحه نمایش تمام صفحه با لبه های باریک و ناچ در وسط ادامه خواهد یافت. تلفن های variant Pro با عمق رنگی ۱۰ بیتی عرضه می شوند و رفرش ریت ۱۲۰ گیگاهرتز را دارند.

در زیر کاپوت ، هر چهار مدل از چیپست اپل A14 اپل تولید می شوند که با استفاده از فرآیند ۵ نانومتری تولید می شود. یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه ها پشتیبانی از اتصال 5G است.

در رابطه با بخش دوربین ، آیفون ۱۲ و ۱۲ مکس دارای سنسور دوربین دوگانه در پشت هستند در حالی که Pro و Pro Max دارای یک دوربین سه گانه هستند. گزارش ها حاکی از آن است که تغییری در طراحی ماژول دوربین عقب ایجاد نخواهد شد.

گزارش ها ادعا می کنند که آیفون ۱۲ می تواند از 649 دلار شروع شود، و آن را ارزان تر از آیفون ۱۱ سال گذشته است. اما گزارش های جدید وجود دارد که ادعا می کند این شرکت همچنین می تواند یک مدل 4G از آیفون را عرضه کند که حتی می تواند قیمت پایین تری داشته باشد. .

نظر شما چیست؟منتظر آیفون ۱۲ هستید؟ کدام یک برای شما جذاب است؟

نوشته جزئیات نمایشگر خانواده آیفون ۱۲ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.