لنز دوربین آیفون ۱۲ پیشرفت ویژه ای خواهد داشت

تحلیلگر مشهور، مینگ چی کو نشان داد که لنزهای سطح بالایی که قرار است در سری iPhone 12 اپل ارایه شوند، از اواخر ماه جاری شروع به تولید می کنند. گفته می شود که لنز دوربین آیفون ۱۲ پیشرفت ویژه ای خواهد داشت. این لنزهای با کیفیت بالا برای دوربین های اصلی پرچمداران آینده اپل استفاده خواهند شد.

لنز دوربین آیفون ۱۲

مطابق گفته مینگ چی کو، شریک تولیدی اپل؛ لارگان گزارش می دهد که تولید لنز دوربین برای آیفون های جدید را از ماه جاری آغاز می کند. ظاهراً، تولید لارگان برای نیمه دوم سال 2020 حدود چهار تا شش هفته به تعویق افتاده است. به عبارت دیگر، محموله های لنز آیفون بین ماه های سپتامبر و نوامبر از ماه اوت و اکتبر وارد می شوند که در سال های گذشته معمول بود.

اگرچه به صراحت ذکر نشده است، همه گیر ویروس کرونا به احتمال زیاد دلیل اصلی بروز آن است. همچنین شایعات ادعا کرده اند که غول مستقر در کوپرتینو ممکن است مجبور شود چرخه سنتی ارایه خود در ماه سپتامبر را برای آیفون های 2020 به اکتبر منتقل کند. علاوه بر این، مشخص نیست که چه نوع لنزهایی را که اپل به طور خاص دریافت می کند، اما گزارش های قبلی از لنزهای 7P یکپارچه ذکر کرده اند.

آیفون ۱۲

متأسفانه، همچنین مشخص نیست که مدل جدید آیفون کدام یک از این لنزهای رده بالا را ارایه خواهد کرد. انواع آیفون 12 پرو و ​​مکس به احتمال زیاد این لنزها را دریافت می کنند که این امر باعث می شود تا حداقل یک دوربین بیشتر در قسمت عقب ارایه شود. این تنها چیزی است که ما باید در حال حاضر می دانیم.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۱۲ و دوربین پیشرفته تر آن هستید؟

نوشته لنز دوربین آیفون ۱۲ پیشرفت ویژه ای خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.