آیا این رندرهای شیائومی می میکس ۲۰۲۰ است؟
1 min read

آیا این رندرهای شیائومی می میکس ۲۰۲۰ است؟

تخیل و تصور چیزی است که انتها ندارد و کسی نمی تواند شما را از آن منع کند. رندرهایی که از موبایل های ناشناخته زده می شود گاهی طرح مفهومی هستند که یعنی بر اساس تخیل هنرمند هستند و برخی بر اساس داده های قوی تصویر می شوند. چیزی که امشب می بینیم بیشتر دسته اول است، شبیه به طرح مفهومی است. اما چرا؟ چون در ادامه با هم می خواهیم ببینیم آیا آیا این رندرهای شیائومی می میکس ۲۰۲۰ است یا نه.

رندرهای شیائومی می میکس ۲۰۲۰

رندرهای شیائومی می میکس ۲۰۲۰

من می خواهم پاسخ شما را خیلی ساده بدهم. مشخصا این یک رندر خیلی ناشیانه است. به وضوح می توانید ببینید که دوربین اصلی مربوط به یک محصول هواوی (احتمالا هواوی P40) می شود. لبه های دستگاه چیزی شبیه مخلوطی از طراحی آیفون های قدیمی و گلکسی اس ۱۰ است.

این واضح است که نه هنرمند این طرح قوی بوده است و نه اطلاعات خیلی دقیقی دارد. به هر صورت اما این رندر در حال دست به دست شدن با نام شیائومی می میکس ۲۰۲۰ است.

مدت زیادی است که برای عضو جدید این خانواده منتظر هستیم و نمی توان گفت که کاربران از این انتظار خسته نشده اند. به همین دلیل شاهد شایعات و رندرهای گاه و بی گاه هستیم.

اگر کمی به این طرح توجه کنید رویای بلندگوی دوگانه استریو روی قاب جلویی هم به وضوح مشخص است. این را ما هم دوست داریم اما اینکه آیا عملی شود چیزی نیست که در تصور من جای بگیرد.

ایده قرار گرفتن دوربین سلفی روی یک زائده در سمت راست دستگاه هم عجیب است. حقیقتا این راه اصلا بهتر از ناچ یا دوربین پاپ آپ نیست. به هر حال یک ایده است که وجود دارد.

این که عضو بعدی شیائومی می میکس دقیقا چه تاریخی ارایه شود مشخص نیست اما پاییز ۹۹ تاریخ محتملی برای آن است. نظر شما چیست؟ منتظر عضو بعدی خانواده شیائومی می میکس ۲۰۲۰ هستید؟

نوشته آیا این رندرهای شیائومی می میکس ۲۰۲۰ است؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.