گلکسی S20 FE را در کنار گلکسی S20 ببینید
1 min read

گلکسی S20 FE را در کنار گلکسی S20 ببینید

سه هفته پیش بود که بنچمارک گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ را نشان می دهد. پس از آن در ترنجی خواندیم که سامسونگ Galaxy S20 FE اوایل پاییز معرفی خواهد شد. امروز اما اولین تصویر از این دستگاه منتشر شده و شما می توانید گلکسی S20 FE را در کنار گلکسی S20 ببینید. در حقیقت طراحی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن شبیه به مثلا گلکسی A71 به نظر می رسد.

گلکسی S20 FE

نسخه فن ادیشن گلکسی اس ۲۰ که مدتی است در مورد آن صحبت می شود تا به حال دیده نشده است امروز و به لطف evleaks رندر جلوی دستگاه را منتشر شده است. جای تعجب نیست مشابه مدله ای فعلی گلکسی S20 است، هرچند کاملا یکسان نیست و به توصیف ما شبیه به گلکسی A71 به نظر می رسد!

طبق شایعات گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن مبتنی بر گلکسی اس ۲۰ پلاس خواهد بود زیرا دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز در اندازه ای بین 6.5-6.7 اینچی خواهد بود و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد. حتما متوجه هستید که این مشخصات با مدل پلاس مطابقت دارند.

Galaxy S20 FE

حاشیه ها ضخیم تر به نظر می رسند، هرچند رندرهای رسمی از نظر اندازه اندازه های خاص قابل اعتماد نیستند. البته که این به وضوح یک صفحه تخت را نشان می دهد. به هر حال، تک سوراخ در مرکز خط بالای صفحه نمایش حدودا ۳.۳ میلی متر خواهد بود، اما وضوح دوربین سلفی داخل آن هنوز ناشناخته است.

جالب است بدانید که در عقب این گوشی یک دوربین سه گانه وجود دارد که با گلکسی اس ۲۰ تفاوت دارد. شایعه است که Galaxy S20 Fan Edition از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین فوق عریض استفاده خواهد کرد و برای دوربین سوم از یک دوربین تله فوتو با زوم ۳ برابر اپتیکال بهره خواهد برد.

این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ ارایه خواهد شد و گویا فقط همین یک نسخه را دارد. این می تواند برای کاربران علاقه مند به تراشه کوالکام که اجبارا نسخه اگزینوس خانواده گلکسی اس ۲۰ را دارند، جذاب باشد.

نظر شما چیست؟ با این تغییرات فکر می کنید گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن دستگاه جذابی برای خرید باشد؟

نوشته گلکسی S20 FE را در کنار گلکسی S20 ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.