گلس هواوی میت ۴۰ پرو لبه های بسیار خمیده را نشان می دهد
1 min read

گلس هواوی میت ۴۰ پرو لبه های بسیار خمیده را نشان می دهد

هر چه در سال های اخیر سامسونگ از نمایشگر دو لبه خمیده که تحفه خودش برای طراحی موبایل های هوشمند جدید است عقب نشینی می کند، برخی برندها مانند هواوی آن را بیشتر برجسته می کنند. امشب می بینیم که گلس هواوی میت ۴۰ پرو لبه های بسیار خمیده را نشان می دهد. پیش از این نیز البته علاقه به خمیدگی زیاد نمایشگر در دستگاه های این برند را دیده بودیم.

گلس هواوی میت ۴۰ پرو

هواوی قول داده در عرضه خانواده Mate 40 تاخیر نداشته باشد و ما انتظار داریم که در پاییز ۹۹ به آن برسیم. تاکنون درباره آن فقط شایعات شنیده و گزارش های جزئی داشته ایم، اما امروز جزئیات کمی بیشتر آشکار شد.

گلس هواوی میت ۴۰ پرو

به نظر می رسد گوشی هوشمند هواوی Mate 40 Pro دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی با لبه های خمیده، حاشیه های بسیار نازک است و هیچ حفره ای در این مورد برای یک دوربین سلفی نیست.

همانطور که شایعات پیشین گزارش می داد، هواوی میت ۴۰ پرو هم مانند Mate 40 در حال طراحی است.

دستگاه های Huawei Mate همیشه بالارده ترین بوده اند و مقامات بارها و بارها تأیید کرده اند که برخلاف تلفن های P که عمدتا به سمت عکاسی گرایش دارند اما سری Mate جدیدترین فناوری موجود در یک دستگاه را ارایه می کنند.

دوربین هواوی Mate 40 Pro با رزلوشن ۱۰۸ مگاپکسلی و لنز ۹ المانه ارایه می شود

این بدان معنی است که ما ممکن است اولین گوشی هوشمند تجاری موجود با دوربین سلفی زیر نمایشگر را ببینیم؟ کسی چه می داند! دوربین سلفی زیر نمایشگر فناوری است که هنوز فقط در نمونه های اولیه در آزمایشگاه های تولید کنندگان خاص موجود است.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی Mate 40 پرو هستید؟

نوشته گلس هواوی میت ۴۰ پرو لبه های بسیار خمیده را نشان می دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.