هواوی میت ایکس ۲ طراحی شبیه به گلکسی زد فولد ۲ خواهد داشت
1 min read

هواوی میت ایکس ۲ طراحی شبیه به گلکسی زد فولد ۲ خواهد داشت

نسل دوم گوشی های تاشو خانواده گلکسی فولد سامسونگ در حالی معرفی شد که به طراحی قبلی خود پایبند بوده و آن را بهبود بخشید. به نظر می رسد که این اتفاق برای گوشی تاشو هواوی به شکل دیگری رقم بخورد. آنطور که گفته می شود چینی ها به فرم فکتور گوشی تاشو خود خیلی معتقد به نظر نمی رسند و هواوی میت ایکس ۲ طراحی شبیه به گلکسی زد فولد ۲ خواهد داشت.

هواوی میت ایکس ۲

هواوی قبلا تأیید كرده بود كه سری Mate 40 طبق برنامه ریزی وارد بازار می شود و اگر آخرین شایعات صحت داشته باشد، این شركت می تواند روی طیف وسیعی از محصولات از جمله دستگاه تاشو Mate X نسل بعدی كار كند. انتظار می رود Mate X2 بر خلاف نسخه قبلی و نمایشگرها را از دو تولیدکننده سامسونگ و BOE تهیه کند و یک مکانیزم تاشو به داخل داشته باشد.

Evan Blass یک خبره قابل اعتماد، مجموعه ای از کدگذاری محصولات جدید را از جمله دستگاه تاشو Mate X2 را منتشر کرده است. به گفته وی، این دستگاه با کدنام Teton همراه خواهد بود. در حالی که او اطلاعات بیشتری را در بر ندارد، راس یانگ از DSCC با جزئیات بیشتر درباره Mate X2 تاشو آینده توضیح داده است.

هواوی میت ایکس ۲

وی گفت که هواوی Mate X2 دارای تاشو به داخل خواهد بود، درست مانند Galaxy Z Fold 2 که به تازگی راه اندازی شده است. این تعجب آور نیست زیرا طراحی اولیه توسط یک حق ثبت اختراع ارایه شده بود و نگاه اولیه ای به این نکته داشت که چگونه Mate X2 ممکن است با طراحی خم شو به سمت داخل ارایه شود.

البته ثبت اختراع ثبت شده در EUIPO یک فرم فکتور مشابه با Mate X قدیمی تر نشان داد و دارای یک نوار کناری عمودی با نمایشگر ثانویه بود. این نمایشگر همچنین دارای صفحه نمایش تاشو به سمت داخل با قلم زیر سطح محفظه عمودی در سمت است.

گفته می شود، هواوی ممکن است طراحی نهایی را تغییر داده باشد اما اکنون می توانیم یک طرح مشابه را تصور کنیم.

در ادامه، راس همچنین خاطرنشان كرد كه نمایشگر Mate X2 از Samsung Display و BOE از چین گرفته خواهد شد. این یک شاهکار بزرگ برای BOE است زیرا این شرکت نسبت به گذشته به طور فزاینده اعتماد شرکت های چینی را جلب می کند.

اخیراً سفارشات نمایشگرهای OLED روی سلول برای سری های آینده Mate 40 را دریافت کرده است. در حالی که ما دقیقاً نمی دانیم چه تعداد سفارش برای Mate X به دست آورد، این یک قدم نزدیکتر به موفقیت برای شرکت است.

محافظه CPI با جای UTG

راس همچنین خاطرنشان كرد كه صفحه نمایشگر به جای UTG (شیشه فوق العاده نازك) از CPI (پلی آمید بی رنگ) استفاده می كند و در صورت صحت نیز مایه تاسف است. ما می دانیم که سامسونگ Galaxy Z Fold 2 از شیشه ای بسیار نازک استفاده می کند و از ماندگاری بیشتری نسبت به پوشش پلاستیکی برخوردار است که مستعد خراشیدن به راحتی است.

با این وجود، جزئیاتی مانند مقدار سفارشات برای BOE ، سامسونگ و مشخصات دستگاه هنوز مشخص نیست. جدای از این ، Blass همچنین نام های رمزگذاری شده ای را برای دستگاه هایی مانند Nova ، Y9a ، FreeBuds Pro و Watch fit نشان داد که احتمالاً ساعت هوشمند بعدی هواوی است.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی میت X2هستید؟

نوشته هواوی میت ایکس ۲ طراحی شبیه به گلکسی زد فولد ۲ خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.