ایسوس Zenfone 7 در تصاویر واقعی دیده شد
1 min read

ایسوس Zenfone 7 در تصاویر واقعی دیده شد

اولین باز دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم ایسوس Zenfone 7 با اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم لو رفت. چهار روز پیش به صورت رسمی تایید شد که ایسوس زنفون ۷ تاریخ ۵ شهریور ۹۹ معرفی خواهد شد. امروز اما یعنی تنها چند روز پیش از معرفی رسمی، ایسوس Zenfone 7 در تصاویر واقعی دیده شده است. همانطور که انتظار داشتیم این دستگاه از همان مکانیسم دوربین چرخانه بهره می برد.

ایسوس Zenfone 7

ایسوس Zenfone 7

ایسوس برای ارایه گوشی های هوشمند Zenfone 7 خود در تلاش است. ایسوس Zenfone 7 و Zenfone 7 Pro در تاریخ ۵ شهریور ۹۹ می شوند. درست پیش از معرفی، ما مشخصات و ویژگی های کلیدی زیادی را برای هر دو دستگاه دریافت کرده ایم و امروز، نسخه پایه یعنی Zenfone 7 در تصاویر واقعی دیده شده است، که جای کمی حدس و گمان دارد.

همانطور که در تصاویر مشاهده شد، ایسوس زنفون ۷ المان هایی از طراحی مدل قبلی خود یعنی Zenfone 6 را ارایه خواهد کرد. به نظر می رسد قاب پشتی ایسوس Zenfone 7 از شیشه ساخته شده و دارای لوگو عمودی است.

یکی از تصاویر همچنین شارژر را به نمایش می گذارد که احتمالا همراه دستگاه ارایه شود. همچنین می توان یک کابل شارژ USB C را مشاهده کرد. در تصویر دیگری می توان جعبه ایسوس Zenfone 7 را نیز دید. متأسفانه ، تصاویر منتشر شده نمای جلوی دستگاه را به ما نشان نمی دهند.

درمورد مشخصات ، طبق گزارشات ایسوس زنفون ۷ از پردازنده هشت هسته ای کوالکام Snapdragon 865 بهره می برد. گفته می شود این دستگاه دارای یک پنل AMOLED با رفرش ریت ۶۰ هرتز است. هر دو ASUS Zenfone 7 و ASUS Zenfone 7 Pro از گواهی HDR10 + بهره مند هستند.

این دستگاه ها دارای جدیدترین سیستم عامل یعنی اندروید ۱۰ هستند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید طراحی دوربین سه گانه چرخان برای شما جذاب است؟

نوشته ایسوس Zenfone 7 در تصاویر واقعی دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.