تصویر ساعت هوشمند هوآوی GT2 Pro پیش از  نمایشگاه ایفا 2020 لو رفت
1 min read

تصویر ساعت هوشمند هوآوی GT2 Pro پیش از نمایشگاه ایفا 2020 لو رفت

ساعت هوشمند هوآوی GT2 Pro پیش از رونمایی در نمایشگاه ایفا لو رفته است و اکنون ما تصور بهتری از رونمایی ساعت هوشمند هوآوی جی تی پرو بدست آورده‌ایم. پیش از این هوآوی در چارک دوم سال 2020 توانسته بود با معرفی دو ساعت GT2 و GT2e رتبه دوم بازار این نوع گجت‌ها را بدست آورد. در ادامه برای بررسی اطلاعات بدست آمده همراه باشید.

برخلاف ساعت هوشمند هوآوی واچ فیت این نسخه از سری ساعت‌های هوشمند همانطور که مشخص است جی تی پرو دارای امکانات بیشتری خواهد بود. همانطور که از تصاویر مشخص است هوآوی جی تی پرو دارای دو سایز مختلف خواهد بود. البته این هوآوی جی تی پرو به نسبت جی تی۲ ای چندان تفاوت زیادی نخواهد داشت اما قاب تیتانیومی آن نوید آن را می‌دهد که هوآوی جی تی پرو با طاهری بسیار شیک تر و زیباتر پا به عرصه خواهد گذاشت. ظاهری اسپرت‌تر و احتمالا گزینه‌ای برای آنان که به دنبال خرید ساعت سامسونگ گلکسی واچ۳ هستند خواهد بود.

با نگاه به روی صفحه آن‌ها خبر از وجود GPS و سنسور تشخیص اکسژن خون می‌دهد و انتظار می‌رود هماننند هوآوی جی تی۲ باتری دارای عمری حدود دوهفته باشد که در برابر عملکرد دو روزه باتری سامسونگ گلکسی واچ۳ یک برد محصوب می‌شود.

همچنین وجود یک اسپیکر در این ساعت میتوان برداشت کرد که احتمالا به دستیار صوتی اختصاصی این شرکت با نام سلیا (Celia) مجهز شود اما یک نکته وجود دارد که در صفحه مشخصات این ساعت خبری از وجود میکروفون نیست. و باید منتظر ماند تا مشخصات ان به کلی اعلام گردد.

طراحی این ساعت با انکه بسیار نفیستر از باقی ساعت‌های همخانواده خود است اما به طور کلی طراحی مشابه آن است. بر اساس برخی شایعات هم خبر از معرفی یک ساعت به نام میت واچ میدهد که ممکن است کمی دیرتر در آبان ماه با گوشی‌های هوشمند جدید معرفی گردد.

شما آینده‌ی ساعت هوشمند هوآوی GT2 Pro را چطور می‌بینید؟

نوشته تصویر ساعت هوشمند هوآوی GT2 Pro پیش از نمایشگاه ایفا 2020 لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code