شرایط فروش اقساطی بی ام و سری ۷ شهریور ۹۹ با پیش پرداخت ۱ میلیارد تومانی
1 min read

شرایط فروش اقساطی بی ام و سری ۷ شهریور ۹۹ با پیش پرداخت ۱ میلیارد تومانی

دو روز پیش برای شما درباره شرایط فروش اقساطی BMW 218i شهریور ۹۹ با پیش پرداخت ۲۸۹ میلیون تومانی نوشتیم. امروز شاهد شرایط فروش اقساطی بی ام و سری ۷ شهریور ۹۹ با پیش پرداخت ۱ میلیارد تومانی هستیم. همانند فروش اقساطی سری ۲ اینجا هم اقساط قابل توجهی به صورت ماهانه و در مدت یک سال باید بپردازید.

شرایط فروش اقساطی بی ام و سری ۷ شهریور ۹۹

شرایط فروش اقساطی بی ام و سری ۷ شهریور ۹۹

یکی از مدرن‌ترین خودروهایی که پیش از توقف کامل واردات خودرو توانست در کشورمان حضور یابد، بی ام و سری 7 بود. این سدان سایز بزرگ آلمانی رقیب مستقیم مرسدس بنز کلاس S محسوب می‌شود و البته در بازار جهانی با خودروهای دیگری همچون جگوار XJ نیز به رقابت می‌پردازد.

حال در شرایطی که قیمت خودرو روز به روز افزایش می‌یابد و خرید خودروهای باکیفیت و با قیمت مقرون به صرفه برای مشتریان به یک رویا تبدیل شده است، پرشیا خودرو برخی از محصولات خانواده بی ام و را با شرایط فروش اقساطی به خریداران واگذار می‌کند. یکی از این خودروها بی ام و سری 7 است.

در شرایط فروش اقساطی پرشیا خودرو، متقاضیان می‌توانند بی ام و سری 7 مدل 2017 را با پیش پرداخت یک میلیارد تومان و اقساط دوازده ماهه خریداری کنند. مبلغ هر قسط 458 میلیون تومان است. با توجه به این شرایط فروش اقساطی، مبلغ نهایی پرداختی خودرو ۶.۵ میلیارد تومان خواهد بود. نسخه‌ آگهی شده از بی ام و سری 7 مجهز به کیت M بوده و از امکاناتی همچون گرمکن و سردکن و ماساژور بهره‌مند است. کارکرد این مدل نیز حدود 33 هزار کیلومتر است.

نظر شما درباره شرایط فروش اقساطی بی ام و سری ۷ شهریور ۹۹ چیست؟

نوشته شرایط فروش اقساطی بی ام و سری ۷ شهریور ۹۹ با پیش پرداخت ۱ میلیارد تومانی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code