شیائومی می 10T در چین تحت برند ردمی عرضه خواهد شد
1 min read

شیائومی می 10T در چین تحت برند ردمی عرضه خواهد شد

انتظار می‌رود که به زودی شیائومی پرچمداران جدیدش را با نام های شیائومی می 10T و شیائومی می 10T پرو در بازار جهانی عرضه کند که حالا اطلاعاتی منتشر شده که ممکن است این دو گوشی در بازار پین تحت برند ردمی عرضه شوند.

شیائومی می 10T در راه است

همان‌طور که در هفته های گذشته به مشخصات فاش شده این گوشی ها پرداختیم، می دانیم که این دو گوشی با نام رمز های آپولو و آپولو پرو مدتی است که در حال توسعه هستند و به زودی عرضه می شوند. در روز های گذشته یک فاش کننده در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرده که این گوشی ها در بازار چین نام شیائومی را با خود یدک نمی کشند و تصمیم بر آن شده که در این بازار بزرگ با نام برند ردمی عرضه شوند.

از دیگر اطلاعات فاش شده این پرچمداران جدید شیائومی می‌توان به صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا اشاره که در گوشی های پرچمدار امسال چیزی جدید نیست اما نکته جالبی که در این اسناد به آن برمی‌خوریم نوع تعبیه کردن این ویژگی در این گوشی های جدید است.

از آن جایی که شیائومی سابقه خوبی در ساخت و تنظیم صفحه نمایش های با نرخ تازه سازی بالا ندارد، این بار با اضافه کردن چندین گزینه در تنظیمات سعی کرده تا این مشکل را تا حدی مرتفع کند. گوشی های گذشته شیائومی مانند ردمی K30 Ultra و پوکو X2 از تازه سازی پویا بهره‌مند بودند که آن طور که باید و شاید درست کار نمی کرد و کاربران شاهد توقف های ناگهانی و کاهش سرعت در تازه سازی صفحه نمایش بودند اما حالا در این گوشی های جدید انتخاب نرخ تازه سازی صفحه نمایش به کاربر متحول شده و می‌توان از بین گزینه های 60 هرتز، 90 هرتز، 120 هرتز و 144 هرتز به دلخواه یکی را انتخاب کرد.

شیائومی می 10T

از دیگر ویژگی های این پرچمداران جدید می توان به صفحه نمایش حفره دار 6.67 اینچی AMOLED، دوربین 108 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 865، باتری 5000 میلی آمپری و اندروید 10 تحت رابط کاربری MIUI 12 اشاره کرد. احتمال میرود این گوشی در مهر ماه معرفی و با قیمت تقریبی 500 دلار به بازار عرضه شود.

نظر شما درباره این تصمیم شیائومی چیست؟

نوشته شیائومی می 10T در چین تحت برند ردمی عرضه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code