باتری گلکسی S21 از تولیدکننده های چینی تامین خواهد شد؟
1 min read

باتری گلکسی S21 از تولیدکننده های چینی تامین خواهد شد؟

بر اساس آخرین نکته از یک منبع داخلی، سری Galaxy S21 می تواند از باتری هایی استفاده کند که از یک تولید کننده چینی به نام Amperex تهیه شده است. با این حال، علاوه بر اینکه باتری ها از آمپرکس تهیه می شوند، سامسونگ SDI همچنین قصد دارد باتری های این سری را نیز تأمین کند. اما اینکه باتری گلکسی S21 از تولیدکننده های چینی تامین خواهد شد، مهم است؟

باتری گلکسی S21

در دنیای ساخت تلفن های هوشمند، مفهوم برون سپاری قطعات ها چیز جدیدی نیست. هر اسمارتفون بخشی از منابع خود را برون سپاری می کند. همه چیز از دوربین ها، نمایشگرها، تا باتری ها بیشتر از موارد دیگر به خارج از شرکت سپرده می شوند. سامسونگ این کار را می کند، اپل آن را انجام می دهد و هر سازنده گوشی های هوشمند دیگر نیز همین کار را می کند.

اکنون قبل از اینکه نگران شوید و به خود بگویید که Galaxy S21 ارزش پول شما را ندارد، باید بدانید که این اولین باری نیست که سامسونگ این کار را انجام می دهد. Amperex به دلیل ارائه باتری به سامسونگ در گذشته نیز شناخته شده است، Galaxy A و همچنین Galaxy M از باتری های Amperex استفاده کرده اند. در حقیقت، حتی سری Galaxy S9 از باتری های Amperex استفاده می کرد. برای کسانی که نمی دانند، Amperex Technology Limited به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان باتری در حوزه تولید تلفن های هوشمند در نظر گرفته شده است.

اگر از خود می پرسید که چرا سامسونگ این تصمیم را اتخاذ کرده است، به احتمال زیاد آنها یا سعی در کاهش هزینه دارند و یا افزایش حجم تلفن های تولیدی، با توجه به اینکه Amperex و Samsung SDI هر دو باتری سری دستگاه های Galaxy S21 را تولید می کنند.

با این حال، در زمان نوشتن این مقاله ما مطمئن نیستیم که سامسونگ فقط به Amperex اعتماد خواهد کرد یا نیاز خود را از طریق SDI سامسونگ نیز تأمین خواهد کرد. این هنوز چیزی است که باید منتظر ماند و دید.

در مورد باتری ها، به طور کلی، در چند هفته گذشته برخی اطلاعات در مورد آنها شنیده ایم. برای مبتدیان، یک نشت نشان می دهد که Galaxy S21 Ultra قصد دارد یک باتری 4885 میلی آمپری را زیر کاپوت خود بیاورد. علاوه بر این، یک نشت دیگر نشان داد که ممکن است سری Samsung Galaxy S21 در نهایت شارژ سیمی 65 واتی داشته باشد، که مطمئناً چیز خوبی خواهد بود.

هر قضیه ای که باشد، ما فقط می خواهیم جزئیات بیشتر و بیشتری را در مورد هر دو دستگاه بشنویم و جلو برویم. هر اتفاقی که بیفتد ، مطمئناً ما منتظریم ببینیم سامسونگ با پرچمداران آینده خود چه چیزهایی را برای ما در نظر گرفته است.

نظر شما چیست؟ این موضوع برای شما اهمیت دارد؟

نوشته باتری گلکسی S21 از تولیدکننده های چینی تامین خواهد شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code