پیشرفت قابل توجه در دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ گزارش شده است
1 min read

پیشرفت قابل توجه در دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ گزارش شده است

امروز یک گزارش جدید درباره Galaxy S21 Ultra وجود دارد و همه چیز در مورد مشخصان دوربین آن است. در حقیقت پیشرفت قابل توجه در دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ گزارش شده است. پیش از این نیز ما خوانده بودیم که دوربین این دستگاه پیشرفت خوبی خواهد کرد.

دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا

اولین رندرهای غیررسمی گلکسی S21 اولترا حدود دو هفته پیش منتشر شد. آنها به ما ایده ای دادند که تلفن هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ ممکن است چگونه باشد.

غیر معمول نیست که گزارش های بعدی تغییرات در مشخصات طراحی را نشان می دهد. این همان چیزی است که ما در گزارش امروز شاهد آن هستیم. ظاهرا سامسونگ در مورد دوربین اصلی Galaxy S21 Ultra نسبتاً بلاتکلیف بوده است. گفته می شود این رندرها منعکس کننده طراحی و مشخصاتی است که اکنون تصمیم گرفته شده است.

گزارش جدید Galaxy S21 Ultra تغییرات دوربین را نشان می دهد

این گزارش از منبعی ناشی می شود که در موارد زیادی در گذشته دقیق بوده است. بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم هر ادعای عجیب و غریبی در اینجا مطرح می شود. Onleaks می گوید که آخرین نمونه آزمایش طراحی که در آخرین مرحله قبل از تولید انبوه قرار دارد، دارای پنج دوربین عقب است.

گلکسی اس ۲۱ اولترا

مشخصات فنی دوربین هنوز فاش نشده است. همچنین این احتمال وجود دارد که Galaxy S21 Ultra فقط دارای چهار دوربین عقب و یک سنسور ناشناخته باشد. وقتی با رندرهای قبلی مقایسه می شود، می توانید اضافه کنید که به قاب دوربین اصلی اضافه شده است. اینکه دقیقاً چه چیزی باید مشخص شود باید در ماه های آینده مشخص شود.

گزارش های قبلی حاکی از آن است که Galaxy S21 Ultra می تواند دارای دو لنز تله فوتو جداگانه باشد که یک لنز 3x استاندارد را با یک ماژول به سبک پریسکوپ همراهی می کند و قادر به دستیابی به سطوح بزرگنمایی ۵ برابر و بالاتر است.

همه موارد دیگر در این رندرها به همان شکل باقی مانده است. با نزدیک شدن سریع ماه ژانویه، انتظار می رود در روزهای آینده شاهد گزارش های بیشتری در مورد سری Galaxy S21 باشیم. قبلاً به طور انحصاری گزارش شده بود که سامسونگ قرار است در حوالی دی ماه از سری Galaxy S21 رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ گلکسی اس ۲۱ اولترا را می پسندید؟

نوشته پیشرفت قابل توجه در دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ گزارش شده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code