نوکیا امسال پرچمدار نخواهد داشت

نوکیا امسال پرچمدار نخواهد داشت. آن را نفرین همه گیری یا سومدیریت ساده قدیمی بنامید، اما به نظر می رسد نوکیا ۹.۳ پیورویو یا همان پرچمدار بعدی این شرکت، امسال به بازار راه پیدا نمی کند. خب البته منظور از امسال همین سال ۲۰۲۰ بود که تا سال و نو تعطیلات کریسمس ۲۰۲۱ فقط کمتر از یک ماه دیگر باقی است.

طبق گفته یک منبع نزدیک به نوکیا، جانشین نوکیا ۹ پیورویو تا سال آینده به تعویق افتاده است. انتظار می رود که این دستگاه به ویژه در نیمه اول سال ۲۰۲۱ یعنی نهایتا تا بهار ۱۴۰۰ معرفی شود. متاسفانه تاریخ دقیق یا ماه عرضه هنوز مشخص نیست، اما اگر حتی بیشتر تحت فشار قرار گیرد تعجب نخواهیم کرد یا اگر HMD Global تصمیم به عبور از پرچمدار با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ بگیرد.

طبق شایعات قبلی، نوکیا ۹.۳ پیورویو در سال گذشته چندین بار به تأخیر افتاده است. گزارشی در ماه سپتامبر به معرفی تلفن برای نوامبر (ماهی امروز ۲۷م آن است) سال جاری اشاره کرد.

هنوز سرنخ رسمی به وضوح اتفاق نیفتاده است و هیچ تیزر رسمی یا اطلاعیه ای از طرف HMD Global وجود ندارد که نشان دهد این گوشی به زودی ارائه می شود. در حال حاضر فقط می دانیم که منبع مطلب ما در اوایل ماه جاری از HMD پرسیده که آیا قصد دارد یک گوشی پرچمدار را قبل از پایان سال 2020 به بازار عرضه کند، اما نوکیا از اظهار نظر خودداری کرد

تعجب آور نیست که به نظر می رسد طرح های پرچمدار پرچمدار HMD Global در حالت نامشخص قرار دارند. این شرکت با Nokia 8.3 5G هم مشکل داشت چرا که شش ماه پس از معرفی اولین بار در مارس سال جاری، آن را به بازار عرضه کرد.

همانطور که گفته شد، فاصله های طولانی بین گوشی های پرچمدار نوکیا قطعا گیج کننده است و ما را به فکر این می اندازد که این شرکت چه نظری دارد. بیش از یک سال و نیم از زمان عرضه دوربین پرچمدار نوکیا ۹ با دوربین پنج گانه می گذرد، آن هم با چیپست قدیمی. اگر HMD Global بخواهد در صنعت گوشی های هوشمند همچنان رقابتی و مرتبط باقی بماند، باید واقعاً عمل کند.

در حال حاضر، به نظر می رسد که این شرکت بیش از ساخت دستگاه های مهم اندرویدی برای بازگرداندن تلفن های نوستالژیک یکپارچه متمرکز است.

نظر شما چیست؟ اصلا به پرچمدار نوکیا امید دارید؟!

نوشته نوکیا امسال پرچمدار نخواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code