حذف بسته های نامحدود اینترنت ایرانسل و همراه اول و کاهش به چند گزینه محدود
1 min read

حذف بسته های نامحدود اینترنت ایرانسل و همراه اول و کاهش به چند گزینه محدود

متاسفانه سال ۹۹ با تمام مشکلات و اتفاقاتی که داشت، سال پر بحثی هم برای اینترنت موبایل بود. شخصا از همین حالا انتظار افزایش قیمت بسته اینترنت موبایل برای سال ۱۴۰۰ را دارم اما امسال به وضوح شاهد تغییرات در بسته های اینترنت موبایلی از سوی اپراتورها بودیم. پس از موضوع پربحث حذف بسته های محبوب اینترنت و افزایش قابل توجه قیمت هر گیگابایت اینترنت موبایل همراه اول و ایرانسل که در ترنجی درباره آن صحبت کردیم، حالا شاهد حذف بسته های نامحدود اینترنت ایرانسل و همراه اول و کاهش به چند گزینه محدود هستیم. موضوعی که کاربران پرمصرف را در تنگای شدید قرار می دهد.

حذف بسته های نامحدود اینترنت موبایل

در حال حاضر اگر به وب سایت های همراه اول و ایرانسل مراجعه کنید و تیک بسته های نامحدود را بزنید، گزینه های بسیار محدودی به شما نمایش داده می شود. حتی درباره همراه اول اینطور است که اصلا “گزینه ها”یی وجود ندارد و تنها ۱ تک گزینه به شما ارایه می شود.

مثلا در تصویر زیر تمام انتخاب های شما برای خرید بسته نامحدود ایرانسل را می بینید:

بسته نامحدود ایرانسل

همچنین در این تصویر تنها تک بسته نامحدود همراه اول دیده می شود:

بسته نامحدود همراه اول

بسته نامحدود همراه اول

اینطور که مشخص است اپراتورهای بزرگ تلفن همراه کشورمان طاقت ندارند تا به سال ۱۴۰۰ برسیم و این ۳ ماهه پایانی را نیز تلاش می کنند تا هر چه بیشتر بتوانند افزایش قیمت پنهان را با اجبار کاربران به خرید بسته های کمتر ارزنده، اجرا کنند.

حدود ۲ ماه پیش بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره انتقاد کاربران به افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی عنوان کرد:

«قیمت بسته‌های اینترنتی تغییری نداشته است و ما اجازه افزایش قیمت را تا پایان سال جاری به اپراتورها نخواهیم داد.»

با این وجود اصلا بعید نیست که سال ۱۴۰۰ شاهد افزایش تعرفه های اینترنت باشیم. اگر توجه داشته باشید تنها چیزی که از زمان دلار حدود ۳ هزارتومانی تا دلار حدود ۳۰ هزارتومانی قیمت ثابت داشته است، قیمت بسته ای اینترنت همراه است.

مشخص نیست که در سال ۱۴۰۰ شاهد چه جهشی در قیمت اینترنت باشیم. البته هیچ تضمینی هم وجود ندارد که لزوما در سال ۱۴۰۰ شاهد افزایش قیمت باشیم یا اینکه چه زمانی در این سال (قبل یا بعد از انتخابات) تصمیم گرفته خواهد شد.

شما از اینترنت موبایل استفاده می کنید یا ثابت؟ اگر کاربر اینترنت موبایل هستید، لطفا بسته محبوب خود را به ما بگویید. نظر شما درباره حذف بسته های نامحدود اینترنت موبایل چیست؟

نوشته حذف بسته های نامحدود اینترنت ایرانسل و همراه اول و کاهش به چند گزینه محدود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code