گلس شیائومی Mi 11 لو رفت و نمایشگر دولبه خمیده آن را نشان می دهد
1 min read

گلس شیائومی Mi 11 لو رفت و نمایشگر دولبه خمیده آن را نشان می دهد

انتظار می رود شیائومی پرچمدار Mi 11 را اواخر این ماه یعنی دقیقاً ۹ دی ۹۹ طبق شایعات به بازار عرضه کند. می دانیم که پرچمدار Mi به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به Snapdragon 888 ارائه شود. امروز اما گلس شیائومی Mi 11 لو رفت و نمایشگر دولبه خمیده آن را نشان می دهد.

گلس شیائومی Mi 11

تصویری که در Weibo منتشر شده است نشان می دهد دستگاه از صفحه منحنی استفاده می کند. همچنی می توان دید که در گوشه سمت راست بالای نمایشگر سوراخی برای دروبین سلفی قرار دارد. این شبیه به سوراخ نمایشگری است که در Mi 10 ، Mi 10 Pro و Mi 10 Extreme Edition استفاده شد.

شیائومی قبلاً تأیید کرده بود که نسل سوم فناوری دوربین زیر صفحه آن در سال 2021 به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه می شود. با این وجود، شیائومی Mi 11 احتمالاً این فناوری را از دست خواهد داد. از نظر پیکربندی سخت افزاری علاوه بر پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 888 شیائومی Mi 11 همچنین قرار است 8 گیگابایت رم داشته باشد و از شارژ سریع 55 وات پشتیبانی کند.

شایان ذکر است که گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه سری Mi 11 دارای یک نسخه سطح بالا نیز می باشد که از یک صفحه نمایش 2K با پنل AMOLED سامسونگ بهره می برد. این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. همچنین انتظار می رود نسخه پیشرفته آن از شارژ سریع فلاش سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی کند.

برای دوربین، این دستگاه دارای دوربین سه گانه در کنار چراغ قوه LED است. این مجموعه به صورت افقی درون محفظه دایره ای قرار داده شده است. همانطور که در رندرها ارائه شده است، قاب پشتی همچنین دارای یک رنگ آبی گرادیانتی با یک برآمدگی دوربین است. آرایه دوربین سه گانه احتمالاً دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی است.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۱ هستید؟

نوشته گلس شیائومی Mi 11 لو رفت و نمایشگر دولبه خمیده آن را نشان می دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code