تیزر کوتاه ویدیویی شیائومی Mi 11 طراحی قاب پشتی را تایید کرد
1 min read

تیزر کوتاه ویدیویی شیائومی Mi 11 طراحی قاب پشتی را تایید کرد

فقط چند روز دیگر به معرفی شیائومی Mi 11 باقی مانده است، اما در حالی که شیائومی مشغول آماده سازی فضا برای پرچمدار نسل بعدی خود است، شایعات جزئیات تازه را ارائه می کنند. در حال حاضر تیزر کوتاه ویدیویی شیائومی Mi 11 طراحی قاب پشتی را تایید کرده است.

شیائومی Mi 11

شایعه جدید شامل یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی است. همچنین اطلاعات مربوط به مدل های مختلف است که احتمالا این شرکت چینی هفته آینده معرفی کند. لیست Xiaomi Mi 11 نیز با جزئیات قبل از رزرو در JD.com ظاهر شده است. به همین ترتیب، شیائومی یک صفحه وب برای تلفن هوشمند جدید ایجاد کرده است که نشان می دهد صفحه نمایش آن منحنی است.

ویدیوی پنج ثانیه ای نگاهی اجمالی به گوشی جدید سری Mi از پشت آن دارد. به نظر می رسد کاملاً مشابه رندر مفهومی است که اوایل ماه جاری مشاهده کردیم.

در کنار ویدیوی تیزر، شیائومی در سایت Mi.com خود یک صفحه وب اختصاصی برای Mi 11 ایجاد کرده است که طراحی صفحه نمایش دارای سوراخ برای دوربین سلفی همراه با لبه های منحنی را نمایش می دهد. به نظر می رسد این گوشی حاشیه های نازکی نیز دارد. یک محافظ صفحه در اوایل این هفته به بیرون درز کرد نیز مشخصات مشابهی را پیشنهاد می کند.

اگرچه شیائومی هنوز جزئیاتی در مورد موجود بودن و فروش Mi 11 ارائه نکرده است، اما سایت تجارت الکترونیکی JD.com شروع به رزرو پیش از تلفن های هوشمند جدید کرده است که تا 31 دسامبر ادامه خواهد داشت. این نشان می دهد که Xiaomi Mi 11 ممکن است از 1 ژانویه در چین به فروش می رسد. یک منبع در زمینه Weibo همچنین به طور جداگانه مدل های اصلی گوشی های سری Mi آینده را عنوان کرده است.

او ادعا کرد که Xiaomi Mi 11 با دو پیکربندی ارائه می شود: 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی. در حالی که گفته می شود مدل پیشرفته دارای گزینه های رنگ آبی و بنفش است، مدل پایه 8 گیگابایتی رم می تواند در یک رنگ بنفش موجود باشد. همچنین گفته می شود که این گوشی دارای نسخه ویژه نسخه سفید است. بعلاوه، می توان یک نسخه مخصوص مجهز شده با چرم وجود را عنوان که ممکن است در پشت آن از روکش چرم مصنوعی وگان استفاده شود.

شیائومی احتمالاً Mi 11 Pro را در کنار Mi 11 معمولی روانه بازار می کند. نمونه اول می تواند باتری بزرگتر و دوربین برتر نسبت به گوشی دوم باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر نسل جدید پرچمدار شیائومی هستید؟

نوشته تیزر کوتاه ویدیویی شیائومی Mi 11 طراحی قاب پشتی را تایید کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code