طرح مفهومی گوشی تاشو سامسونگ با ۲ لولا
1 min read

طرح مفهومی گوشی تاشو سامسونگ با ۲ لولا

سامسونگ با سهم ۷۳ درصدی بازار گوشی های تاشو به راحتی پادشاه این سرزمین بکر است. هر چند اعداد و ارقام کلی بازار هنوز خوب نیستند، شرکت کره ای ایده های کاملاً واضحی دارد: ادامه تمرکز شدید روی تاشوها، بخشی که در آن رهبر بلامنازع است. به این ترتیب از رشد آن می تواند بسیار منتفع شود. هیچ بعید نیست که منتظر گوشی تاشو این برند با ۲ لولا باشیم. امشب می خواهیم طرح مفهومی گوشی تاشو سامسونگ با ۲ لولا را با هم ببینیم.

طرح مفهومی گوشی تاشو سامسونگ با ۲ لولا

کنجکاوی برای درک اینکه چه احتمالاتی و فرم فکتور های دیگری علاوه بر خطوط شناخته شده Galaxy Z Flip و Z Fold2 در سال آینده ممکن خواهد بود، وجود دارد. به تازگی هم حق ثبت اختراعی را اوایل ماه دسامبر مشاهده کردیم که می توانست نه یک بار، بلکه دو بار تا شود؟

در اینجا، Pigtou مجموعه ای از رندرها را بر اساس این آن تولید کرده است تا به ما کمک کند تا تصور کنیم که دستگاهی از این نوع چه ظاهری خواهد داشت. فرضیه مطرح شده این است که Z Fold 3 ممکن است در دو مدل مختلف وجود داشته باشد: یکی با یک لولا واحد در مرکز و دیگری با دو لولا یعنی طراحی “آکاردئون” طور.

ما نمی دانیم که کدام یک از حق ثبت اختراع های مختلف سامسونگ در نهایت منجر به تولید یک محصول واقعی می شود، اما یک چیز قطعی است: برخی از فرم فکتورهای جدید را باید انتظار داشته باشیم. البته به عنوان مثال، دوربین عقب در موقعیت مرکزی (که دقیقا به همین ترتیب در طرح های اولیه نیز به تصویر کشیده شده است)، به نظر می رسد طراحی متفاوتی ارایه می کند. با توجه به فرم فکتور خاص آن شاید انتظار نباید داشت که طراحی مشابه گلکسی اس ۲۱ داشت.

در آخر، لازم به ذکر است که یکی از عناصر نسل بعدی Z Fold به احتمال زیاد قلم S Pen خواهد بود، زیرا از سال آینده تاشوها می توانند نقش اصلی تری را برای سامسونگ ایفا کنند. سری نوت دیر یا زود بازنشسته خواهد شد یا به عبارت بهتر، یک ارتقا ویژه در نام جدید خواهد داشت!

نظر شما درباره این طرح مفهومی گوشی تاشو چیست؟ من فکر نمی کنم گوشی با این ضخامت منطقی باشد و امیدوارم اگر سامسونگ به فکر ۳ لا کردن گوشی یا تبلت های خود است، ضخامت را اولویت قرار دهد.

نوشته طرح مفهومی گوشی تاشو سامسونگ با ۲ لولا اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code