آیفون SE 2021 و نسل دوم ایرپادز پرو احتمال اوایل بهار ۱۴۰۰ معرفی می شوند
1 min read

آیفون SE 2021 و نسل دوم ایرپادز پرو احتمال اوایل بهار ۱۴۰۰ معرفی می شوند

امروز Mac Otakara گزارش کرده است که آیفون SE 2021 و نسل دوم ایرپادز پرو احتمال اوایل بهار ۱۴۰۰ معرفی می شوند. در حالی که جزئیات آنچه ممکن است یک آیفون SE جدید باشد، در دسترس نیست؛ برخی اطلاعات در مورد آنچه که ممکن است برای نسل بعدی AirPods Pro انتظار می رود، وجود دارد.

آیفون SE 2021 و نسل دوم ایرپادز پرو

طبق گفته منابع، AirPods Pro جدید از طراحی جدیدی برای کیس شارژ برخوردار است. به طور خاص، این کیس اکنون 46 میلی متر ارتفاع و 54 میلی متر عرض دارد.

تأمین کنندگان چینی به ما گفته اند که AirPods Pro (نسل 2)، که حوالی اوایل بهار ۱۴۰۰ همزمان با آیفون SE 2021 (نسل 3) به بازار عرضه می شود، طراحی جدیدی برای کیس شارژ دارد که ضخامت آن 21 میلی متر خواهد بود، اما 46 و عرض 54 میلی متر خواهد بود.

کیس شارژ AirPods Pro در حال حاضر 60 میلی متر عرض و کمی بیش از 45 میلی متر ارتفاع دارد ، بنابراین به نظر می رسد نسل بعدی کمی کوچکتر خواهد شد. این تقریباً برای همه خبر خوبی خواهد بود، زیرا افراد زیادی دوست دارند که کیس AirPods Pro بیشتر شبیه به کیس معمولی AirPods باشد.

انتظار می رود نسل بعدی AirPods Pro اپل از طراحی جدیدی بهره ببرد که ممکن است ساقه ها را به طور کامل از لاله های گوش حذف کند (چیزی شبیه به گلکسی بادز ها می شود).

یک گزارش حدس می زد که هدفون های جدید می توانند در دو اندازه بر اساس برخی از المان های طراحی عرضه شوند. گزارش های دیگر بر این باورند که AirPods Pro که در ماه آوریل منتشر شد، می تواند ارتقا کمتر محسوسی در هدفون های موجود باشد و بیشتر “AirPods Pro Lite” است که ویژگی حذف نویز را ارایه نمی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر ایرپادز پرو جدید و نسل سوم آیفون SE هستید؟

نوشته آیفون SE 2021 و نسل دوم ایرپادز پرو احتمال اوایل بهار ۱۴۰۰ معرفی می شوند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code