گوشی رول شونده ال جی را ببینید | CES 2021
1 min read

گوشی رول شونده ال جی را ببینید | CES 2021

گوشی رول شونده ال جی مسلما یکی از محصولات جذاب سال ۲۰۲۱ خواهد بود. البته هنوز خیلی هیجان زده نشوید، این گوشی کاملا معرفی نشده است اما در نمایشگاه CES 2021 رشما نمایش داده شد. حقیقتا من فکر می کنم نسبت به ایده تاشو بودن گوشی می توان حتی جذاب تر هم باشد اما باید عملکردش را در واقعیت دید.

گوشی رول شونده ال جی

گوشی رول شونده ال جی

ال جی برای اولین بار سه ماه پیش یک تیزر رسمی برای گوشی رول شونده خود منتشر کرد. به دنبال این تیزر، با چندین گزارش پیرامون دستگاه بلند پروازانه بعدی LG مواجه شده ایم که بخشی از ابتکار عمل پروژه اکسپلورر آن است. خوب، بالاخره ما اولین نگاه رسمی خود را به تلفن آینده نگرانه داریم. به عنوان بخشی از کنفرانس مطبوعاتی ویدئویی CES ، این شرکت دو بار یک نگاه اجمالی به دستگاه در عمل ارائه داد.

به نظر می رسد این دستگاه با عنوان LG Rollable اولین مکانیزم موتوری رول شونده را به کار گرفته است که بسته به سناریو مورد استفاده، پنل نمایشگر را در خارج از بدنه دسنتگاه گسترش می دهد یا آن را در داخل جمع می کند. متأسفانه، این شرکت هیچ جزئیاتی در مورد مهندسی تلفن قابل رویت خود اعلام نکرده است. اما در نگاه اول، به نظر می رسد که همان رویکرد تلفن هوشمند-تبلت ترکیبی TCL با صفحه نمایش رول شونده باشد. همچنین OPPO همچنین دستگاه مشابهی به نام OPPO X 2021 را به نمایش گذاشته است که از یک نمایشگر انعطاف پذیر با طراحی کشویی مشابه بهره می برد.

طبق گزارشات منتشر شده از بازار داخلی ال جی یعنی کره جنوبی، LG Rollable اولین بار در نیمه اول سال 2021 ارایه خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه از صفحه نمایش OLED بهره می برد و در نهایت ممکن است حتی با نام LG Slide عرضه شود. یکی دیگر از گزارش منتشر شده در ماه گذشته اشاره داشت که قیمت LG Rollable چیزی در حدود 2359 دلار خواهد بود، که آن را در یک قیمت حتی بالاتر از Samsung Galaxy Z Fold 2 قرار می دهد.

گوشی رول شونده ال جی

شایعات حاکی از آن است که گوشی رول شونده ال جی از یک نمایشگر 7.4 اینچی بهره می برد که در سه حالت کار می کند:

۱- یک حالت تلفنی که دارای رزلوشن 2428 × 1080 و نسبت ابعاد 20:9

۲- یک حالت فیلم با رزلوشن 2428 × 1366

۳- حالت کالما با رزلوشن 2428 × 1600 پیکسل

اگر نقد و بررسی ترنجی از گلکسی زد فولد ۲ را به یاد داشته باشید، آن جا درباره بحث نسبت تصویر ها صحبت کردیم و حالا فکر می کنیم این ایده ال جی بهتر است. چرا که در حالت موبایلی نسبت تصویر صحیح دارد.

در داخل، گفته می شود دستگاه از Snapdragon 888 و حافظه رم 16 گیگابایتی با یک باتری 4200 میلی آمپری بهره خواهد برد.

نظر شما درباره گوشی رول شونده ال جی چیست؟

نوشته گوشی رول شونده ال جی را ببینید | CES 2021 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code