اولین تصاویر آیپد پرو 2021 منتشر شد
1 min read

اولین تصاویر آیپد پرو 2021 منتشر شد

اپل در حال آماده سازی دستگاه های جدیدش است. از گوشی های آیفون گرفته تا آیپدهای نسل جدید و ایرپادزهای 2021. در همین حال، شاهد انتشار اطلاعات و مشخصات بیشتری از دستگاه های جدید این شرکت هستیم. این بار وب سایت 91Mobiles رندرهایی از نسخه به روز شده 12.9 اینچی آیپد پرو را منتشر کرده است که بر اساس منابع معتبر جمع آوری شده اند. با ترنجی همراه باشید.

آیپد پرو :

ظاهر آیپد پرو کاملا مشابه نسخه قبلی خود است. با این حال، در نسخه جدید حاشیه های اطراف صفحه نازک تر می شوند و سنسورهای Face ID در زیر صفحه قرار می گیرند.

دکمه روشن / خاموش در لبه بالایی ممکن است شامل اسکنر اثر انگشت Touch ID باشد ، همانطور که در آیپد ایر 4 وجود دارد. همچنین چهار بلندگو ، یک دوربین اصلی دوگانه با فلش ، یک سنسور LiDAR و یک اتصال USB Type-C وجود دارد.

اگر کارشناس فروش هستید، این ۵۰ نکته برای شما معجزه می کند.

آیپد پرو 2021

آیپد پرو 2021

 

طبق اطلاعات منتشر شده، آیپد پرو جدید با پردازنده iPhone A14 Bionic SoC مانند آیفون 12 و آیپد ایر 2020 وارد بازار خواهد شد. علاوه بر این ، این اولین تبلت اپل با پشتیبانی از شبکه های تلفن همراه 5G خواهد بود.

به نظر می رسد اپل طراحی آیپد پرو را زیاد تغییر نخواهد داد ، اما آیپد مینی را باید شبیه آیپد ایر 3 خواهیم دید.

آیپد2021

آیپد ایر :

اپل سال گذشته نسل چهارم آیپد ایر را روانه بازار کرد که از نظر طراحی شبیه به آیپد پرو است. این گزارش ادعا می کند که آیپد ایر 2021 که قرار است امسال روانه بازار شود طرحی شبیه به نسل سوم آیپد ایر را که در سال 2019 به بازار عرضه شد، خواهد داشت، یعنی همچنان دارای یک قاب و یک دکمه صفحه اصلی است.

آیپد ایر 2021

آیپد 2021 نیز همان صفحه نمایش 10.2 اینچی نسل 8 را خواهد داشت اما نازک تر و سبک تر خواهد بود. طبق گفته تأمین کنندگان چینی ، اندازه نمایشگر آیپد نسل بعدی (نسل 9) همان 10.2 اینچ آیپد (نسل 8) خواهد بود. اما ضخامت آن نازک تر ، فقط 6.3 میلی متر است و وزن به 460 گرم کاهش می یابد.

به نظر می رسد اپل در آیپدهایش استفاده از Touch ID ، پورت های Lightning ، پوشش های ضد انعکاس ، نمایشگرهای P3 و True Tone را ادامه خواهد داد.

طبق آخرین خبرهای منتشر شده، آیپد پرو 2021 “طراحی فیزیکی” آن بدون تغییر باقی خواهد ماند. اما عملکرد پردازنده های داخلی سری A “ممکن است بسیار بهبود یابد”. در این گزارش اشاره ای نشده است که آیا آیپد پرو از صفحه نمایش مینی LED استفاده خواهد کرد یا خیر.

نوشته اولین تصاویر آیپد پرو 2021 منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code